Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 49 – Πόροι – Πηγές Χρηματοδότησης του Ε.Λ.Κ.Ε.Σχόλιο του χρήστη ΚΟΖΥΡΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 14 Ιουνίου 2017, 10:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στούς πόρους του Ιδρύματος και του ΕΛΚΕ περιγραφεται και πόρος απο τα εισοδήματα ελεύθερου επαγγέλματος Μελών ΔΕΠ. Ο πόρος αυτός αρχικα οπως ειχε προβλεφθεί ,δεν ηταν ενα εισπρακτικό μέτρο,ενας επιπλέον πορος εισοδηματος των ΑΕΙ για τις λειτουργικές τους ανάγκες,αλλα ενα προσωρινό μέτρο μεχρι τη εφαρμογή του καθεστώτος της ενδοπανεπιστημιακής απασχόλησης ,οπως συμβαίνει σε ολο τον κόσμο. Είναι αδικο ,απο την στιγμή και ο νομοθέτης δεν φροντίζει να ρυθμίσει το καθεστώς της Ενδοπανεπιστημιακης άσκησης των μελών ΔΕΠ στο επάγγελμα η την ειδικοτητα που διδάσκουν, να ζητείται ποσοστό απο απασχόληση εκτός των ωρών της ακαδημαικής του δραστηριότητας,σε ιδιωτικό χώρο,που το ΑΕΙ δεν εχει καμμια συμμετοχή στην βασικη υποδομή και εξοπλισμό και καμμία συμμετοχή στις λειτουργικες δαπάνες Υπαρχουν ειδικότητες οπου η τεχνολογία εξελίσσεται και ο καθηγητής πρέπει κατ αρχήν να εκπαιδευθεί σε μια νέα τεχνική και στην συνέχεια να την εφαρμόζει ούτως ώστε να διατηρεί και να επαυξάνει την δεξιότητα στην εφαρμογή της νέας τεχνικης η χρήσης του νέου εργαλείου-συσκευής -μηχανήματος. Εάν θέλει το ΑΕΙ να εχει αυτόν τον πόρο,θα πρέπει μεχρι να θεσμοθετηθούν οισυνθήκες της ενδοπανεπιστημιακής απασχόλησης ,να αναλάβει τα λειτουργικά έξοδα του καθε επαγγελματικού χώρου η να εχει τον έλεγχο τους μεσω του ΕΛΚΕ, και να καθοριστεί το ποσοστό που θα παίρνει απο το καθαρο εισόδημα . Σήμερα με τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν,η επιβολή ποσοστού τοσο υψηλού και μάλιστα επι του ακαθαρίστου εισοδήματος,αποτελεί ποινή απαράδεκτη ,καθιστά την άσκηση του επαγγέλματος ασύμφορη με συνέπεια το μέλος ΔΕΠ να έχει να επιλέξει μεταξύ της ακαδημαικής του σταδιοδρομίας η την άσκηση του ελευθέρου επαγγέλματος.