Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 46 – Ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου και επαγγελματική κατοχύρωση αποφοίτωνΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 14 Ιουνίου 2017, 12:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 46, Παράγραφοι 1 και 2. Επιτέλους, η αναγνώριση του πενταετούς κύκλου σπουδών από την Πολιτεία, στα Ευρωπαϊκά πρότυπα, υλοποιείται. Μετά από χρόνιες και κατά περιόδους, εξαγγελίες, υπήρξε η απαραίτητη πολιτική βούληση. Με ενδιαφέρον παρατηρώ τα σχετικά σχόλια! Πραγματικά θεωρώ πως αν δούμε το θέμα με πνεύμα ευρύτερο, όχι ιδιοτελώς, όχι με βάση το προσωπικό-ατομικό συμφέρον, θα συμφωνήσουμε πως είναι μια ξεκάθαρη διάκριση του κύκλου των σπουδών, που αναβαθμίζει, όχι μόνο ορισμένους(μηχανικούς-γεωτεχνικούς κ.α.), αλλά το σύνολο των σπουδών. Προσωπικά, πέραν του τίτλου του Διπλωματούχου Μηχανικού, διαθέτω δύο μεταπτυχιακά, τα οποία απέκτησα με πολύ προσπάθεια και υψηλό κόστος, κόστους που σχετίζεται με την μεγάλη οικονομική επιβάρυνση αλλά και την αφιέρωση πολλών ωρών ενασχόλησης-διαβάσματος-προσπάθειας. ΑΡΘΡΟ 46, Παράγραφοι 1 και 2. Κάποιος που θα ήταν στη θέση μου, θα μπορούσε να προσεγγίσει το συγκεκριμένο άρθρο αρνητικά, δεδομένου πως η Πολιτεία-Αγορά "αναγνωρίζει"(αμείβει), μόνο ένα master, ενώ για τα άλλα δεν υπάρχει έστω και η ελάχιστη αναγνώριση (μόνο στον Δημόσιο Τομέα, αναγνωρίζεται για το 2ο master, 1έτος επιπλέον, ως προϋπηρεσία στον τρέχοντα βαθμό). Έτσι με την εξέλιξη αυτή, θα είναι στην ίδια θέση αυτός (π.χ.Μηχανικός)που του αναγνωρίστηκε το πτυχίο ως master και αυτός (π.χ.Μηχανικός) που είχε από πριν 1 ή 2 ή...master. Προσωπικά, δεν μπορώ να το προσεγγίσω έτσι, ενώ θεωρώ πως η συγκεκριμένη εξέλιξη (αναγνώριση πενταετούς κύκλου σπουδών σε master) ΑΡΓΗΣΕ ΠΟΛΥ, για πολλούς και διάφορους λόγους, λόγους που όλοι μας μπορούμε να συμπεράνουμε και οι οποίοι λόγοι κόστισαν αρκετά σε πολλούς συναδέλφους μας, συνάδελφοι που το master το είχαν συνυφασμένο με την επαύξηση προσόντων και όχι με την απόκτηση πρόσθετης γνώσης. Ατομικά,έχοντας ως δεδομένα τα της τρέχουσας εξέλιξης (αναγνώριση master), θα έμπαινα ξανά στη διαδικασία απόκτησης εξειδικευμένων γνώσεων, μέσω των δυο στοχευμένων μεταπτυχιακών.