Είμαι από τους υποψήφιους που συμπλήρωσαν μηχανογραφικό με το "παλαιό σύστημα" και κατά την άποψη μου το παρόν σύστημα οπού η υποβολή γίνεται μετά τις εξετάσεις είναι καλύτερο για τους υποψήφιους.
Διάβασα τα επιχειρήματα για την αλλαγή και διαφωνώ σε αρκετά σημεία. Το να επιλεγεί ο Μάρτιος για "την επίλυση προβλημάτων γραφειοκρατική φύσης" είναι πρόβλημα του μηχανισμού των εξετάσεων και δεν βοηθάει σε τίποτα τους υποψήφιους. Ο Μάρτιος είναι ένας από τους μήνες που οι υποψήφιοι μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις έχουν τέτοιο άγχος που στις περισσότερες περιπτώσεις δρά τελείως αρνητικά στις αποφάσεις αυτών αλλά και των γονιών τους. Το μόνο πράγμα που δεν σκέφτονται οι υποψήφιοι τον Μάρτιο είναι σε πια σχολή θέλουν να μπουν. Η βασική υπόθεση των επιχειρημάτων οτι οι μαθητές επιλέγουν τις σχολές με βάση τις προτιμήσεις τους και μόνο, είναι ένας καθόλα ευσεβής, πόθος δε. Στην πράξη και εμείς ως μαθητές "τότε" λαμβάναμε υπ όψη τις βάσεις των προηγούμενων ετών για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Επίσης, η χρήση των βάσεων προηγούμενων ετών βοηθά στο να λαμβάνει κανείς υπόψη του την τάση που επικρατεί στη αγορά και αυτό μπορεί να τον οδηγήσει σε πιο έξυπνες επιλογές. Στην ίδια κατεύθυνση βοηθά και η γνώση της βαθμολογίας. Κατά μία έννοια είναι σαν να πάρει κάποιος τον βαθμό του Λυκείου και να τον καταθέτει σε διάφορες σχολές. Είναι 100% προτιμότερο να γνωρίζει ο υποψήφιος τι έχει γράψει, τι "αξίζει" και τι έχει κάνει ο ανταγωνισμός από το να πηγαίνει στα τυφλά. Λίγο πολύ σαν να κάνεις αίτηση για δουλειά χωρίς να ξέρεις αν έχεις πτυχίο.
Σχετικά με τους "ειδικούς". Το βέβαιο είναι οτι θα συνεχίσουν να υπάρχουν εφόσον υπάρχει ζήτηση. Η ζήτηση είναι απολύτως σίγουρο οτι ΔΕΝ δημιουργήθηκε ούτε αυξήθηκε επειδή η συμπλήρωση του μηχανογραφικού γίνεται μετά τις εξετάσεις. Τέλος, το να χλευάζετε και να απαξιώνετε την ιδιωτική πρωτοβουλία και να θεωρείτε οτι εσείς είστε οι εκλεκτοί ειδικοί και όλοι οι άλλοι είναι απατεώνες δεν σας τιμά καθόλου και ιδιαίτερα από τη στιγμή που είστε εκπαιδευτικοί. Τέτοιου είδους ύβρεις μόνο επιχειρήματα δεν είναι.
Είμαι από τους υποψήφιους που συμπλήρωσαν μηχανογραφικό με το "παλαιό σύστημα" και κατά την άποψη μου το παρόν σύστημα οπού η υποβολή γίνεται μετά τις εξετάσεις είναι καλύτερο για τους υποψήφιους. Διάβασα τα επιχειρήματα για την αλλαγή και διαφωνώ σε αρκετά σημεία. Το να επιλεγεί ο Μάρτιος για "την επίλυση προβλημάτων γραφειοκρατική φύσης" είναι πρόβλημα του μηχανισμού των εξετάσεων και δεν βοηθάει σε τίποτα τους υποψήφιους. Ο Μάρτιος είναι ένας από τους μήνες που οι υποψήφιοι μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις έχουν τέτοιο άγχος που στις περισσότερες περιπτώσεις δρά τελείως αρνητικά στις αποφάσεις αυτών αλλά και των γονιών τους. Το μόνο πράγμα που δεν σκέφτονται οι υποψήφιοι τον Μάρτιο είναι σε πια σχολή θέλουν να μπουν. Η βασική υπόθεση των επιχειρημάτων οτι οι μαθητές επιλέγουν τις σχολές με βάση τις προτιμήσεις τους και μόνο, είναι ένας καθόλα ευσεβής, πόθος δε. Στην πράξη και εμείς ως μαθητές "τότε" λαμβάναμε υπ όψη τις βάσεις των προηγούμενων ετών για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Επίσης, η χρήση των βάσεων προηγούμενων ετών βοηθά στο να λαμβάνει κανείς υπόψη του την τάση που επικρατεί στη αγορά και αυτό μπορεί να τον οδηγήσει σε πιο έξυπνες επιλογές. Στην ίδια κατεύθυνση βοηθά και η γνώση της βαθμολογίας. Κατά μία έννοια είναι σαν να πάρει κάποιος τον βαθμό του Λυκείου και να τον καταθέτει σε διάφορες σχολές. Είναι 100% προτιμότερο να γνωρίζει ο υποψήφιος τι έχει γράψει, τι "αξίζει" και τι έχει κάνει ο ανταγωνισμός από το να πηγαίνει στα τυφλά. Λίγο πολύ σαν να κάνεις αίτηση για δουλειά χωρίς να ξέρεις αν έχεις πτυχίο. Σχετικά με τους "ειδικούς". Το βέβαιο είναι οτι θα συνεχίσουν να υπάρχουν εφόσον υπάρχει ζήτηση. Η ζήτηση είναι απολύτως σίγουρο οτι ΔΕΝ δημιουργήθηκε ούτε αυξήθηκε επειδή η συμπλήρωση του μηχανογραφικού γίνεται μετά τις εξετάσεις. Τέλος, το να χλευάζετε και να απαξιώνετε την ιδιωτική πρωτοβουλία και να θεωρείτε οτι εσείς είστε οι εκλεκτοί ειδικοί και όλοι οι άλλοι είναι απατεώνες δεν σας τιμά καθόλου και ιδιαίτερα από τη στιγμή που είστε εκπαιδευτικοί. Τέτοιου είδους ύβρεις μόνο επιχειρήματα δεν είναι.