Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 36 – Διδακτικό προσωπικόΣχόλιο του χρήστη ΕΔΙΠ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ | 15 Ιουνίου 2017, 09:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι ένας από τους αρκετούς Ε.ΔΙ.Π που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα Πανεπιστήμια έχοντας διδακτορικό, δημοσιεύσεις σε γνωστά διεθνή επιστημονικά περιοδικά, αυτόνομο επιστημονικό έργο, επίβλεψη προπτυχιακών και μεταπτυχιακών εργασιών κτλ. Το σχέδιο νόμου κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Από τη στιγμή που δεν μας δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης κατόπιν κρίσεως, σωστά και μας αποκλείει από τα μεταπτυχιακά. Δεν γίνεται να συνεχιστεί άλλο η τωρινή κατάσταση: προσωπικό με αυξημένα προσόντα (σε πολλές περιπτώσεις με βιογραφικό τουλάχιστον εφάμιλλο με ΔΕΠ) να διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο (μαθήματα και εργαστήρια), να δημοσιεύει σε διεθνή περιοδικά υψηλού κύρους, να επιβλέπει άτυπα προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ΑΛΛΑ να μην μπορεί να εξελιχθεί σε καθηγητική βαθμίδα, να μην μπορεί να συμμετέχει στις διαδικασίες εκλογής των οργάνων διοίκησης και είναι από τους πιο χαμηλόμισθους υπαλλήλους στο δημόσιο. Αυτό είναι εργασιακή εκμετάλλευση. Γι αυτό θεωρώ ότι δεν πρέπει να αλλάξει τίποτα στο νομοσχέδιο. Αφού το Υπουργείο μας αντιμετωπίζει σαν λοιπό προσωπικό χωρίς καμμία εξέλιξη, να γίνουμε δημόσιοι υπάλληλοι και να κάνουμε ΜΟΝΟ εργαστήρια στο προπτυχιακό.