«α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση, σύμφωνα με τις τάσεις της σύγχρονης επιστήμης, της τεχνολογίας και των τεχνών, καθώς και της διεθνούς επιστημονικής πρακτικής.
β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική εκπαίδευση, στις εφαρμογές των σύγχρονων επιστημών, της τεχνολογίας και των τεχνών. Στο πλαίσιο αυτό συνδυάζουν την ανάπτυξη του κατάλληλου θεωρητικού υποβάθρου με την υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση.»
Ο παραπάνω διαχωρισμός δεν προσδίδει κάτι το ενιαίο, όπως επικαλείται ο κος Υπουργός, στο χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης. Επίσης δεν χρειάζεται να υπάρχει κάποιος διαχωρισμός διότι όλα τα ΑΕΙ (ΤΕΙ και πανεπιστήμια) δίνουν de facto έμφαση τόσο στις επιστήμες όσο και στην εφαρμογή της εκάστοτε επιστήμης. Διαφορετικά οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων δε θα έπρεπε να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα διότι αυτά συνδέονται με την εφαρμογή μιας επιστήμης. Επίσης κάθε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα για να θεωρείται ανώτατο πρέπει να παρέχει τόσο ποιοτική όσο και ολοκληρωμένη εκπαίδευση στο πεδίο που θεραπεύει.
Ο μόνος διαχωρισμός που μπορεί να γίνει από το νομοθέτη είναι να διαφοροποιήσει το κάθε ΑΕΙ σε εφαρμοσμένων ή μη εφαρμοσμένων επιστημών.
«α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση, σύμφωνα με τις τάσεις της σύγχρονης επιστήμης, της τεχνολογίας και των τεχνών, καθώς και της διεθνούς επιστημονικής πρακτικής. β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ποιοτική εκπαίδευση, στις εφαρμογές των σύγχρονων επιστημών, της τεχνολογίας και των τεχνών. Στο πλαίσιο αυτό συνδυάζουν την ανάπτυξη του κατάλληλου θεωρητικού υποβάθρου με την υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση.» Ο παραπάνω διαχωρισμός δεν προσδίδει κάτι το ενιαίο, όπως επικαλείται ο κος Υπουργός, στο χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης. Επίσης δεν χρειάζεται να υπάρχει κάποιος διαχωρισμός διότι όλα τα ΑΕΙ (ΤΕΙ και πανεπιστήμια) δίνουν de facto έμφαση τόσο στις επιστήμες όσο και στην εφαρμογή της εκάστοτε επιστήμης. Διαφορετικά οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων δε θα έπρεπε να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα διότι αυτά συνδέονται με την εφαρμογή μιας επιστήμης. Επίσης κάθε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα για να θεωρείται ανώτατο πρέπει να παρέχει τόσο ποιοτική όσο και ολοκληρωμένη εκπαίδευση στο πεδίο που θεραπεύει. Ο μόνος διαχωρισμός που μπορεί να γίνει από το νομοθέτη είναι να διαφοροποιήσει το κάθε ΑΕΙ σε εφαρμοσμένων ή μη εφαρμοσμένων επιστημών.