Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 29 – Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου ΜάθησηςΣχόλιο του χρήστη Αγησίλαος Α. | 15 Ιουνίου 2017, 13:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα, η αναγκαιότητα ιδρυσης για Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης δεν υπάρχει μόνο στα ΑΕΙ της χώρας αλλά και στις άλλες μορφές άτυπης εκπαίδευσης όπως ειναι οι μεταδευτεροβάθμιες σχολές επαγγελματικής κατάρτισης. Οι επαγγελματικές σχολές αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης δεν έχουν διέξοδο σε ανώτατες γνώσεις εξειδίκευσης και επαγγελματικών δικαιωμάτων. Είναι προφανές ότι η ύπαρξη πολλών πανεπιστημίων και ΤΕΙ, η είσοδος των φοιτητών-σπουδαστών μέσω των παννεληνίων εξετάσεων με επίδοσεις πολύ κάτω απο την βάση του 10, η αναγνώριση πτυχίων ευρωπαικών κρατών για τα οποία δεν ισχύει η είσοδος μέσω πανελληνίων εξετάσεων αλλά αναγνωρίζονται πλέον αυτόματα οδηγούν στα εξής συμπεράσματα: i)Δεν αποτελεί θέσφατο το ότι αυτός που εισάγετε σε ένα ΑΕΙ είναι και ο πιό ικανός. ii)Η απόκτηση πτυχίου δεν αποδυκνείει επίπεδο γνώσεων ανώτερο απο κάποιον που προέρχεται απο μία αλλη βαθμίδα της εκπαίδευσης όπως ειναι αυτή της άτυπης κατάρτισης. Ειναι επιτακτική ανάγκη να αναμορφωθεί εις βάθος το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα πέρα απο πολιτικές ιδεοληψίες και συμφέροντα. Ο κύριος υπουργός πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων που του επιτάσει το δημοκρατικό αλλά και επιστημονικό του καθήκον απέναντι σε όλους τους Ελληνες πολίτες.