Τα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν ουσιαστικά δικαίωμα να ψηφίζουν με ακέραια ψήφο αιρετά ατομικά όργανα διοίκησης. Φανταστείτε μια χώρα με δημοκρατία και δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους, να υπήρχαν πολίτες που δεν ψήφιζαν ή η ψήφος τους δεν ήταν ισότιμη. Θα ονομαζόντουσαν παρίες και θα είχαν άνιση μεταχείριση και διαρκή προβλήματα.
Αυτό συμβαίνει ειδικά με τα μέλη ΕΔΙΠ (που επιτελούν διδακτικό έργο). Επί παραδείγματι, ενώ ο νόμος ορίζει τα μέλη ΕΔΙΠ παρέχουν κάθε μορφής διδακτικό έργο με αριθμό διδακτικών ωρών ανάλογο με αυτό των καθηγητών και λεκτόρων, στην Καβάλα στο ΤΕΙ ΑΜΘ, στο τμήμα Ηλεκτρολογίας (υφίστανται και έγραφα) αναλαμβάνουν τα μέλη ΕΔΙΠ 24 ώρες διδακτικό έργο (16 είναι το μέγιστο για λέκτορες - καθηγητές εφαρμογών).
Πως λοιπόν να δοθεί δικαίωμα ψήφου σε αυτούς τους ανθρώπους; Με "νύχια και με δόντια" η εκάστοτε διοίκηση θέλει να μην λάβουν ποτέ αυτό το δικαίωμα (για ευνόητους λόγους). Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που δεν υπάρχει αληθινή δημοκρατία στα ιδρύματα (κατά την ταπεινή μου άποψη βεβαίως).
Τα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν ουσιαστικά δικαίωμα να ψηφίζουν με ακέραια ψήφο αιρετά ατομικά όργανα διοίκησης. Φανταστείτε μια χώρα με δημοκρατία και δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους, να υπήρχαν πολίτες που δεν ψήφιζαν ή η ψήφος τους δεν ήταν ισότιμη. Θα ονομαζόντουσαν παρίες και θα είχαν άνιση μεταχείριση και διαρκή προβλήματα. Αυτό συμβαίνει ειδικά με τα μέλη ΕΔΙΠ (που επιτελούν διδακτικό έργο). Επί παραδείγματι, ενώ ο νόμος ορίζει τα μέλη ΕΔΙΠ παρέχουν κάθε μορφής διδακτικό έργο με αριθμό διδακτικών ωρών ανάλογο με αυτό των καθηγητών και λεκτόρων, στην Καβάλα στο ΤΕΙ ΑΜΘ, στο τμήμα Ηλεκτρολογίας (υφίστανται και έγραφα) αναλαμβάνουν τα μέλη ΕΔΙΠ 24 ώρες διδακτικό έργο (16 είναι το μέγιστο για λέκτορες - καθηγητές εφαρμογών). Πως λοιπόν να δοθεί δικαίωμα ψήφου σε αυτούς τους ανθρώπους; Με "νύχια και με δόντια" η εκάστοτε διοίκηση θέλει να μην λάβουν ποτέ αυτό το δικαίωμα (για ευνόητους λόγους). Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που δεν υπάρχει αληθινή δημοκρατία στα ιδρύματα (κατά την ταπεινή μου άποψη βεβαίως).