Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΟΠΩΣ ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.
ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:
1. Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Ο ΜΑΡΤΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟΝ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΕΠΑΦΩΝ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ. ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ.
2. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ "ΝΕΚΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ Κ.ΛΠ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
3. ΣΤΕΡΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟΥ. ΠΧ. ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΒΑΣΕΩΝ, ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Κ.ΛΠ.
4. ΤΕΛΟΣ, ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΠΟΜΕΝΗ Η ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ.
5. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΑ. ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΤΕ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΟΠΩΣ ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ: 1. Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Ο ΜΑΡΤΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟΝ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ, ΕΠΑΦΩΝ ΚΛΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ. ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ. 2. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ "ΝΕΚΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ Κ.ΛΠ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. 3. ΣΤΕΡΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΤΟΥ. ΠΧ. ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΒΑΣΕΩΝ, ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Κ.ΛΠ. 4. ΤΕΛΟΣ, ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΠΟΜΕΝΗ Η ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ. 5. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΑ. ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΤΕ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΤΕ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,