Αρχική «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»Άρθρο 21 – Συνέλευση ΤμήματοςΣχόλιο του χρήστη ένα μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ | 16 Ιουνίου 2017, 11:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στην ΔΙΟΙΚΗΣΗ των ΑΕΙ- ΑΝΑΡΤΗΣΗ των Ημερησίων Διατάξεων και των Γραπτών Εισηγήσεων Εστω κι εάν συμμετέχουμε οι κλάδοι ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και ΕΕΠ στα πολυμελή Οργανα Διοίκησης των ΑΕΙ, όπως Συνέλευση Τμήματος ή Τομέα, πολλοί Γραμματείς και Πρόεδροι, Διευθυντές Τομέων, αρνούνται να μας κοινοποιούν τις γραπτές εισηγήσεις των θεμάτων που συζητούνται και καλούμεθα ως εκπρόσωποι στα εν λόγω όργανα με συνεχείς αιτήσεις να ζητούμε τις εισηγήσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με τις αποφάσεις των Οργάνων, ΔΕΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ μια ΤΑΞΗ και να σταματήσει η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ!!! ΝΑ προστεθεί μία ρύθμιση 5 γραμμών ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΛΩΝ των ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΘΈΜΑΤΑ που θα συζητηθούν στη Συνέλευση Τμήματος, Συνέλευση Τομέα σε ΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ, τους οποίους έχοουν πρόσβαση μόνο τα μέλη της Συνέλευσης Τομέα, Τμήματος (δηλ. τα μέλη ΔΕΠ, οι εκπρόσωποι των μελών ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ και οι εκπρόσωποι φοιτητών). Την ευθύνη διαχείριση του δικτυακού τόπου έχει η Γραμματεία μαζί με τον εκάστοτε Πρόεδρο Τμήματος ή Δ/ντη Τομέα, Στον δικτυακό τόπο θα αναρτάται και η Ημερήσια Διάταξη. Επιπλέον η Ημερήσια Διάταξη της Συνέλευσης Τμήματος, και Συνέλευσης Τομέα αναρτάται υποχρεωτικά στον δικτυακό τόπο του Τμήματος για να λάβει γνώση όλη η ακαδημαική κοινότητα"