Εαν η διαδικασία γινόταν ηλεκτρονικά τότε δεν θα είχε και πολύ νόημα το πότε κατατίθεται το μηχανογραφικό.
Αυτό γιατί πολύς χρόνος, φαντάζομαι, καταναλώνεται στην επεξεργασία των μηχανογραφικών δελτίων από τη πλευρά του υπουργείου. Οπότε αν η διαδικασία γινόταν ηλεκτρονικά και ανεξαρτήτου χρόνου, είτε πριν, είτε μετά τις πανελλήνιες, τότε η επεξεργασία τους θα γινόταν ταχύτερα, η τουλάχιστον θα κεδίζοταν ο χρόνος επεξεργασίας τους.
Ακόμα θα εξοικονομούνταν τεράστιοι χρόνοι και κόστη (συλλογή, μεταφορά & επεξεργασία μηχανιγραφικών) από τη πλευτά του δημοσίου.
Επίσης με αυτό το τρόπο, οι μαθητές θα μπορούσαν να το συμπληρώνουν και από το σπίτι τους συμβουλευτικά με τους γονείς τους ή σαν εξάσκηση σε ένα από τα εργαστηριακά μαθήματα πληροφορικής στο σχολείο.
Ένα ακόμα όφελος από το τρόπο αυτό είναι ότι ακόμα και μετά τις πανελλήνιες, ο μαθητής, γνωρίζοντας το βαθμό του θα μπορεί να κάνει αλλαγές στο μηχανογραφικό του. Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τώρα λόγο της διαδικασίας υποβολής (συλλογή, μεταφορά, επεξεργασία).
Εαν ο μαθητής γνωρίζει το βαθμό του στις πανελλήνιες, τότε οι επιλογές του θα είναι με βάση τις σχολές προτίμησης (1) και με βάση το βαθμό του (2). Σε αυτή τη περίπτωση δεν θα χρειάζεται να δηλώνει και πάρα πολλές σχολές, αλλά μόνο όσες πραγματικά τον ενδιαφέρουν. Αυτό επιταχύνει ακόμα το χρόνο επεξεργασίας.
Εαν η διαδικασία γινόταν ηλεκτρονικά τότε δεν θα είχε και πολύ νόημα το πότε κατατίθεται το μηχανογραφικό. Αυτό γιατί πολύς χρόνος, φαντάζομαι, καταναλώνεται στην επεξεργασία των μηχανογραφικών δελτίων από τη πλευρά του υπουργείου. Οπότε αν η διαδικασία γινόταν ηλεκτρονικά και ανεξαρτήτου χρόνου, είτε πριν, είτε μετά τις πανελλήνιες, τότε η επεξεργασία τους θα γινόταν ταχύτερα, η τουλάχιστον θα κεδίζοταν ο χρόνος επεξεργασίας τους. Ακόμα θα εξοικονομούνταν τεράστιοι χρόνοι και κόστη (συλλογή, μεταφορά & επεξεργασία μηχανιγραφικών) από τη πλευτά του δημοσίου. Επίσης με αυτό το τρόπο, οι μαθητές θα μπορούσαν να το συμπληρώνουν και από το σπίτι τους συμβουλευτικά με τους γονείς τους ή σαν εξάσκηση σε ένα από τα εργαστηριακά μαθήματα πληροφορικής στο σχολείο. Ένα ακόμα όφελος από το τρόπο αυτό είναι ότι ακόμα και μετά τις πανελλήνιες, ο μαθητής, γνωρίζοντας το βαθμό του θα μπορεί να κάνει αλλαγές στο μηχανογραφικό του. Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τώρα λόγο της διαδικασίας υποβολής (συλλογή, μεταφορά, επεξεργασία). Εαν ο μαθητής γνωρίζει το βαθμό του στις πανελλήνιες, τότε οι επιλογές του θα είναι με βάση τις σχολές προτίμησης (1) και με βάση το βαθμό του (2). Σε αυτή τη περίπτωση δεν θα χρειάζεται να δηλώνει και πάρα πολλές σχολές, αλλά μόνο όσες πραγματικά τον ενδιαφέρουν. Αυτό επιταχύνει ακόμα το χρόνο επεξεργασίας.