Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 27 – Έλεγχος και καταχώριση των απουσιώνΣχόλιο του χρήστη ΠΓ | 10 Νοεμβρίου 2017, 20:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με τη δομή των τμημάτων στο myschool, κάθε μαθητής ΓΕΛ ανήκει σε 4 και 5 τμήματα: Γενικής Παιδείας, Ξένης Γλώσσας, Ερευνητικής Εργασίας, Μαθήματος Επιλογής, Ομάδας Προσανατολισμού,… Για να καταχωρίζονται οι απουσίες πιστά και ορθά στο myschool, απαιτούνται υπεύθυνοι καθηγητές με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση για όλους αυτούς τους τύπους τμημάτων, και όχι μόνο για τα τμήματα Γενικής Παιδείας που ισχύει στη χειρόγραφη εκδοχή. Για τις απουσίες της ημέρας ή της εβδομάδας ενός μόνο μαθητή θα πρέπει να φροντίζουν 5 καθηγητές, ένας μόνο εκ των οποίων είναι ο Υπεύθυνος Τμήματος Γεν. Παιδείας του μαθητή. Κι ακόμη όλοι αυτοί πρέπει να έχουν ενεργό λογαριασμό στο myschool, κάτι που δεν συμβαίνει κατά κανόνα. Αποτέλεσμα; πάλι στη πλάτη του «αντ' αυτού του Διευθυντή για το myschool» θα πέσει κι αυτό το έργο της ηλεκτρονικής καταχώρισης των απουσιών; Το Υπουργείο Παιδείας πότε φρόντισε να εξοπλίσει τα σχολεία με υπολογιστές, τοπικό δίκτυο με δομημένη καλωδίωση και ανεκτής ταχύτητας πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στα γραφεία καθηγητών και τους υπόλοιπους χώρους, ώστε οι τελευταίοι να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά, μέσα στο ωράριο εργασίας τους, τα καθήκοντα αυτά; Πάλι ο «μαύρος» του myschool θα κάνει όλη τη δουλειά;