Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 32 – ΔιαγωγήΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Κοσμόπουλος | 10 Νοεμβρίου 2017, 21:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε/η κύριε/κυρία, Σχετικά με τη "διαγωγή": 1. Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα ούτε όπως ισχύει ούτε όπως προτείνετε. 2. Ζητάμε να αξιολογήσουμε τη διαγωγή ενός μαθητή που δρα και αντιδρά σε ένα περιβάλλον που απουσιάζει παντελώς η συστηματική και επιστημονική αξιολόγηση! 3. Μόνο σε περιπτώσεις εμφάνισης συμπεριφοράς που παρεκκλίνει έντονα και συστηματικά έχει νόημα η ύπαρξη μηχανισμού επισήμανσης και αντιμετώπισης αυτής και όχι απλώς ο χαρακτηρισμός του μαθητή με "μεμπτή ή κοσμία διαγωγή". Άλλωστε, οι "ταμπέλες" ασκούν βία και πιθανόν δημιουργούν συμπλέγματα απρόβλεπτα στην ενήλικη ζωή... Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Με εκτίμηση, Πάνος Κοσμόπουλος.