Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειεςΣχόλιο του χρήστη Θεόδωρος Χαραλάμπης | 11 Νοεμβρίου 2017, 00:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με τις προτεινόμενες αλλαγές δεν βλέπω να λαμβάνεται υπόψη των συντακτών των προτάσεων η "ερήμωση" των Γενικών Λυκείων και ειδικότερα των τμημάτων της Γ' τάξης από τα μέσα Απριλίου μέχρι την έναρξη των πανελλαδικών ή των απολυτηρίων εξετάσεων. Με τον κατάργηση απλά της διάκρισης των απουσιών πως θα περιοριστεί ή θα εξαληφτεί το φαινόμενο αυτό ; Δεν θα ήταν προτιμότερο να καταργηθεί τελείως η υποχρεωτική φοίτηση και να στέλνουμε το απολυτήριο στο σπίτι και από εκπαιδευτικοί να χαρακτηριζόμαστε στο εξής baby sitters ; Σε ότι αφορά το σχόλιο περί σχολείου - κρατητηρίου , σε τι ακριβώς θα εξετάζεται ένας μαθητής ο οποίος θα έχει επιλέξει π.χ να μην παρακολουθεί το μάθημα της Χημείας; Θα το διαβάσει μόνος του / μόνη της ο μαθητής / η μαθήτρια στο σπίτι και θα προσέρχεται στις εξετάσεις; Και τυχόν απορίες που θα έχει, ποιος θα του τις απαντήσει; Και τις πειραματικές ασκήσεις που γίνονται - είτε με επίδειξη είτε ομαδοσυνεργατικά - προς κατανόηση ενός χημικού φαινομένου και οι οποίες προβλέπονται στο αναλυτικό πρόγραμμα, πως θα τις εκτελεί; Τέλος, η φοίτηση στο λύκειο (μέχρι τώρα τουλάχιστον) δεν είναι υποχρεωτική και αν κάποιος/α μαθητής/τρια αισθάνεται φυλακισμένος/η στο λύκειο, μπορεί να ανοίξει τα φτερά του και να πετάξει προς άλλες κατευθύνσεις. Δόξα τω Θεώ οι επιλογές υπάρχουν. Ας έχει την ωριμότητα να κάνει τις επιλογές του/της.