Αρχικά ως ιδέα φαίνεται καλή.Αν όμως εντρυφήσει κανείς στα της εκπαίδευσης θα ανακαλύψει ορισμένες παραμέτρους απαγορευτικές ή περιοριστικές της αρχικής πρότασης
1)Η σχολική χρονιά έχει και τα απρόβλεπτα π.χ καταλήψεις, αργίες,εκλογές με αποτέλεσμα η ύλη να μην προχωράει όπως την έχουμε προγραμματίσει.
2)Οι σχολικές εκδρομές εφόσον δεν καθορίζονται νωρίτερα ,πράγμα δύσκολο,λόγω απρόβλεπτων καιρικών συνθηκών στη χειμερινή περίοδο,ορίζονται για το δεύτερο 15ήμερο του Μάρτη.
3)Οι απουσίες κανονίζονται ,έτσι ώστε οι μαθητές -υπολογίζοντας και τις διακοπές του Πάσχα-να παραμένουν στο σπίτι για μεγάλο χρονικό διάστημα,που σημαίνει και συμβαίνει αυτό η διδακτέα ύλη γύρω στις 20 Μαρτίου να ολοκληρώνεται, για να αρχίσουν επαναλήψεις.Κακώς συμβαίνει αυτό κατά την άποψή μου, αλλά όσες φορές και όποιοι καθηγητές το εφαρμόζουν ,απομένουν με δυο -τρεις μαθητές που λόγω απουσιών παραμένουν στην τάξη.
4)Ο αριθμός των σχολών είναι μεγάλος και η γνώση λίγη.Αυτό θα προκαλέσει ανασφάλεια και έναν αγώνα δρόμου από τις γιορτές των Χριστουγέννων.Όλοι θα γιορτάζουν και οι οικογένειες των υποψηφίων θα αγωνίζονται κυκλωτερά να βρουν λύσεις στις καλύτερες επιλογές
5)Οι γονείς διακατέχονται από άγχος, τόσο που το μεταφέρουν άλλως πως στο παιδί τους!Άρα ο μαθητής θα καταστεί άθελά του "μηχανάκι" που οι καθηγητές ,οι φροντιστές,οι γονείς θα καταγίνονται με την "επισκευή"του
6)Ας το καλομελετήσουμε φέτος ,να το κουβεντιάσουμε ,οι συναρμόδιοι και του χρόνου ίσως βρούμε λύση που δεν θα φορτώνει ψυχολογικά τον έφηβο!
Αρχικά ως ιδέα φαίνεται καλή.Αν όμως εντρυφήσει κανείς στα της εκπαίδευσης θα ανακαλύψει ορισμένες παραμέτρους απαγορευτικές ή περιοριστικές της αρχικής πρότασης 1)Η σχολική χρονιά έχει και τα απρόβλεπτα π.χ καταλήψεις, αργίες,εκλογές με αποτέλεσμα η ύλη να μην προχωράει όπως την έχουμε προγραμματίσει. 2)Οι σχολικές εκδρομές εφόσον δεν καθορίζονται νωρίτερα ,πράγμα δύσκολο,λόγω απρόβλεπτων καιρικών συνθηκών στη χειμερινή περίοδο,ορίζονται για το δεύτερο 15ήμερο του Μάρτη. 3)Οι απουσίες κανονίζονται ,έτσι ώστε οι μαθητές -υπολογίζοντας και τις διακοπές του Πάσχα-να παραμένουν στο σπίτι για μεγάλο χρονικό διάστημα,που σημαίνει και συμβαίνει αυτό η διδακτέα ύλη γύρω στις 20 Μαρτίου να ολοκληρώνεται, για να αρχίσουν επαναλήψεις.Κακώς συμβαίνει αυτό κατά την άποψή μου, αλλά όσες φορές και όποιοι καθηγητές το εφαρμόζουν ,απομένουν με δυο -τρεις μαθητές που λόγω απουσιών παραμένουν στην τάξη. 4)Ο αριθμός των σχολών είναι μεγάλος και η γνώση λίγη.Αυτό θα προκαλέσει ανασφάλεια και έναν αγώνα δρόμου από τις γιορτές των Χριστουγέννων.Όλοι θα γιορτάζουν και οι οικογένειες των υποψηφίων θα αγωνίζονται κυκλωτερά να βρουν λύσεις στις καλύτερες επιλογές 5)Οι γονείς διακατέχονται από άγχος, τόσο που το μεταφέρουν άλλως πως στο παιδί τους!Άρα ο μαθητής θα καταστεί άθελά του "μηχανάκι" που οι καθηγητές ,οι φροντιστές,οι γονείς θα καταγίνονται με την "επισκευή"του 6)Ας το καλομελετήσουμε φέτος ,να το κουβεντιάσουμε ,οι συναρμόδιοι και του χρόνου ίσως βρούμε λύση που δεν θα φορτώνει ψυχολογικά τον έφηβο!