Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 02 – Διακοπές – Αργίες -Εορταστικές ΕκδηλώσειςΣχόλιο του χρήστη X.M. | 11 Νοεμβρίου 2017, 18:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
2.2: Αυτό με τις θερινές υπηρεσίες δεν λειτουργεί όπως το σκέφτηκε ο νομοθέτης. Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορεί να γνωρίζουν όλα τα έγγραφα που ζητά ένας γονέας. Θα πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά. Ίσως όταν υπάρχει γραμματεία να εξυπηρετούνται οι γονείς ή οι μαθητές, αλλά με τις θερινές υπηρεσίες των εκπαιδευτικών, υπάρχουν προβλήματα. Θα πρέπει να αντιμετωπιστεί αυτό από το υπουργείο με διαφορετική προσέγγιση. 2.4β. Αυτό τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών θα πρέπει να διευκρινιστεί καλύτερα. Είναι υποχρεωμένοι οι εκπαιδευτικοί να πάνε στην εκκλησία; Στο σχολείο μας αυτό γίνεται, αλλά σωστό είναι να διευκρινιστεί πλήρως. 2.4γ. Είναι υποχρεωμένοι οι εκπαιδευτικοί να πάνε στην εκκλησία και στη συνέχεια στην παρέλαση; Ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής αν ζητήσει να πληρωθεί επιπλέον (αργία γαρ) είναι νόμιμο; (Διευκρίνιση: κανείς καθηγητής Φ.Α. μέχρι τώρα δεν το ζήτησε, αλλά δεν θα πρέπει ο νόμος να επαφίεται μόνο στην συνείδηση των εκπαιδευτικών όπως γίνεται μέχρι τώρα. Θα πρέπει – κατά τη γνώμη μου- να είναι ρητά διευκρινισμένο). 2.6. «Κατά την παραμονή των εθνικών επετείων της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, καθώς και κατά την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου πραγματοποιούνται στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια, ανοιχτές στην κοινωνία, εορταστικές επετειακές εκδηλώσεις και δρώμενα στον χώρο εκδηλώσεων των σχολείων.» Θεωρώ ότι θα πρέπει να αλλάξει. Μόνο προσκαλεσμένοι ή αυτούς που επιτρέπει ο Σύλλογος Διδασκόντων να παρευρίσκονται στις εκδηλώσεις. Ο Σύλλογος των Διδασκόντων γνωρίζει καλύτερα τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε σχολείου και κάθε περιοχής.