Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειεςΣχόλιο του χρήστη Ευστάθιος | 11 Νοεμβρίου 2017, 19:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόβλεψη προσαύξησης απουσιών για μαθητές που φοιτούν σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας αλλά και γενικότερα σε Σχολεία με απογευματινό ωράριο (π.χ. λειτουργούντα ΕΠΑ.Λ.), αντίστοιχη με τα Εσπερινά ΓΕΛ κι ΕΠΑ.Λ..;;;;;;;; Το μαθητικό δυναμικό στα Απογευματινά εχει "αδερφά" χαρακτηριστικά με τους συναδέλφους τους στα Εσπερινά Σχολεία. Αποτελείται κυρίως από ενήλικες με πλείστες άλλες υποχρεώσεις. Πρακτικά οδηγεί τους φοιτωντες στα Απογευματινά, είτε εκτός εκπαίδευσης, είτε κατευθείαν στην "ζεστή αγκαλιά" της Κατάρτισης. Δύο μέτρα και δύο σταθμά; Γενικά ένας απ' τους λόγους για περισσότερη προσπάθεια, εκ μέρους των μαθητών, ήταν η επίτευξη του Μ.Ο. 15 για την προσαυξηση των απουσιών. Φεύγει το καρότο και μένει το μαστίγιο; Οι αποφάσεις αυτές χρήσιμο είναι να λαμβάνονται εν ευθέτω (στον κατάλληλο) χρόνο) χωρίς να αιφνιδιάζουν και μάλιστα μεσούσης της σχολικης χρονιάς.