Πέρα από τα όποια θετικά υπάρχουν για την κατάθεση των μηχανογραφικών τον Μάρτιο δε θίγονται δύο σημεία που κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικά.
Το Πρώτο: Η επιλογή των δύο πεδίων από τα οποία θα επιλεγούν οι σχολές εξαρτάται από την επίδοση στις εξετάσεις ειδικά για την επιλογή του 5ου πεδίου π.χ. Σχολές από το 2ο και το 4ο ή το 2ο και το 5ο πεδίο άλλο παράδειγμα: σχολές από το 3ο και το 2ο ή το 3ο και το 5ο πεδίο Είναι φανερό ότι οι βαθμολογίες στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και τα μαθηματικά Κατεύθυνσης είναι ο κρίσιμος παράγοντας για αυτή την επιλογή.
Το δεύτερο: Για τη συγκέντρωση των μηχανογραφικών ασχολούνται σε νεκρό εκπαιδευτικά χρόνο (Ιούλιο) κάποιοι καθηγητές. Φαντάζεστε τι θα γίνει αν σε ένα μεγάλο λύκειο, κατά κανόνα χωρίς διοικητικό προσωπικό, το Μάρτιο όταν θα πρέπει εκτός από όλες τις άλλες εργασίες να παραληφθούν ας πούμε 200 μηχανογραφικά;
Πέρα από τα όποια θετικά υπάρχουν για την κατάθεση των μηχανογραφικών τον Μάρτιο δε θίγονται δύο σημεία που κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικά. Το Πρώτο: Η επιλογή των δύο πεδίων από τα οποία θα επιλεγούν οι σχολές εξαρτάται από την επίδοση στις εξετάσεις ειδικά για την επιλογή του 5ου πεδίου π.χ. Σχολές από το 2ο και το 4ο ή το 2ο και το 5ο πεδίο άλλο παράδειγμα: σχολές από το 3ο και το 2ο ή το 3ο και το 5ο πεδίο Είναι φανερό ότι οι βαθμολογίες στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και τα μαθηματικά Κατεύθυνσης είναι ο κρίσιμος παράγοντας για αυτή την επιλογή. Το δεύτερο: Για τη συγκέντρωση των μηχανογραφικών ασχολούνται σε νεκρό εκπαιδευτικά χρόνο (Ιούλιο) κάποιοι καθηγητές. Φαντάζεστε τι θα γίνει αν σε ένα μεγάλο λύκειο, κατά κανόνα χωρίς διοικητικό προσωπικό, το Μάρτιο όταν θα πρέπει εκτός από όλες τις άλλες εργασίες να παραληφθούν ας πούμε 200 μηχανογραφικά;