Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 01 – Σχολικό και Διδακτικό ΈτοςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Φουρουντζόγλου | 13 Νοεμβρίου 2017, 15:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η λήξη του διδακτικού έτους στις 30 Απριλίου θεωρώ ότι είναι πολύ νωρίς και ότι αναδεικνύει έναν καθαρά εξετασιοκεντρικό χαρακτήρα του σχολείου. 2. Για το μονόωρο μάθημα θα συμφωνήσω με σχόλιο προηγούμενο ότι ουσιαστικά αποτελεί μη μάθημα. ΊΣως θα ήταν συνετότερο να υπάρχουν 2 δίωρα μαθήματα και να επιλέγει ο μαθητής το ένα από τα 2 ώστε να μην αδικείται κάποιο αντικείμενο. 3. στο 8 η απώλεια διδακτικών ωρών είναι πολύ γενικόλογη. Πρέπει να προσδιοριστεί, γιατί όπως αναφέρθηκε σε άλλο σχόλιο, χάνονται άπειρες ώρες όταν τοποθετούνται καθηγητές έως και στο 2ο τετράμηνο - θεαματική πέρυσι η ανάληψη υπηρεσίας στις 12 Μαΐου όταν όλο τον προηγούμενο καιρό δεν υπήρχε καθόλου καθηγητής - άρα δεν επρόκειτο για αναπλήρωση.