Θεωρώ ότι η υποβολή του Μηχανογραφικού δελτίου πρέπει να γίνεται μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας των υποψηφίων, για τους παρακάτω λόγους.
1.Ενας υποψήφιος Τεχνολογικής κατευθυνσης μπορεί να επιλέξει σχολές αναμεσα στο 2ο, 4ο και 5ο πεδίο (αν έχει επιλέξει και αρχές οικονομίας)
και η επιλογή αυτή γίνεται μόνο αφού έχει γνώση της βαθμολογίας του.
Π.χ άν δεν γράψει καλά στην οικονομία ,δεν θα επιλέξει τις αστυνομικές σχολές που είναι στο 5ο πεδίο και θα επιλέξει τις στρατιωτικές του 4ου.
2.Ενας υποψηφιος θετικής κατεύθυνσης έχει δυνατότητα να επιλέξει σχολές απο το 2ο 3ο 4ο και 5ο πεδίο .Η επιλογή αυτή μπορεί να έχει νόημα μόνο όταν γνωρίζει τη βαθμολογία του για να επιλέξει τις σχολές εκείνου του πεδίου που έχει τη μεγαλύτερη βαθμολογία.
3.Ας μη ξεχνάει το Υπουργείο Παιδείας ότι έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να επιλέξουν σαν 6ο μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο ένα μάθημα Γενικής παιδείας ,το οποίο δίνει το δικαίωμα να επιλέξουν σχολές σε περισσότερα απο δύο πεδία.
Αυτό πρακτικά γίνεται μόνο με τη γνώση της βαθμολογίας.
4.Τον Μάρτιο όλοι οι μαθητές είναι φορτωμένοι με το άγχος του τελειώματος της ύλης ,προκειμένου να αρχίσουν επανάληψη ,οπότε δεν θα έχουν την "πολυτέλεια" του χρόνου να σκεφτούν τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού ,πράγμα που γίνεται μετά τις εξετάσεις όταν δεν έχουν πια διάβασμα.
Σαν καθηγητής σε Δημόσιο Λύκειο αλλά και σαν πατέρας υποψηφίου στις φετεινές εξετάσεις , μεταφέροντας τη γνώμη όλων των παιδιών που συνομίλησα ΄, σας αναφέρω ότι κανένας υποψήφιος δεν θέλει την υποβολή του μηχανογραφικού τον Μαρτιο και φοβάμαι ότι η απόφαση αυτή θα δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στο μαθητικό χώρο.
Θεωρώ ότι η υποβολή του Μηχανογραφικού δελτίου πρέπει να γίνεται μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας των υποψηφίων, για τους παρακάτω λόγους. 1.Ενας υποψήφιος Τεχνολογικής κατευθυνσης μπορεί να επιλέξει σχολές αναμεσα στο 2ο, 4ο και 5ο πεδίο (αν έχει επιλέξει και αρχές οικονομίας) και η επιλογή αυτή γίνεται μόνο αφού έχει γνώση της βαθμολογίας του. Π.χ άν δεν γράψει καλά στην οικονομία ,δεν θα επιλέξει τις αστυνομικές σχολές που είναι στο 5ο πεδίο και θα επιλέξει τις στρατιωτικές του 4ου. 2.Ενας υποψηφιος θετικής κατεύθυνσης έχει δυνατότητα να επιλέξει σχολές απο το 2ο 3ο 4ο και 5ο πεδίο .Η επιλογή αυτή μπορεί να έχει νόημα μόνο όταν γνωρίζει τη βαθμολογία του για να επιλέξει τις σχολές εκείνου του πεδίου που έχει τη μεγαλύτερη βαθμολογία. 3.Ας μη ξεχνάει το Υπουργείο Παιδείας ότι έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να επιλέξουν σαν 6ο μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο ένα μάθημα Γενικής παιδείας ,το οποίο δίνει το δικαίωμα να επιλέξουν σχολές σε περισσότερα απο δύο πεδία. Αυτό πρακτικά γίνεται μόνο με τη γνώση της βαθμολογίας. 4.Τον Μάρτιο όλοι οι μαθητές είναι φορτωμένοι με το άγχος του τελειώματος της ύλης ,προκειμένου να αρχίσουν επανάληψη ,οπότε δεν θα έχουν την "πολυτέλεια" του χρόνου να σκεφτούν τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού ,πράγμα που γίνεται μετά τις εξετάσεις όταν δεν έχουν πια διάβασμα. Σαν καθηγητής σε Δημόσιο Λύκειο αλλά και σαν πατέρας υποψηφίου στις φετεινές εξετάσεις , μεταφέροντας τη γνώμη όλων των παιδιών που συνομίλησα ΄, σας αναφέρω ότι κανένας υποψήφιος δεν θέλει την υποβολή του μηχανογραφικού τον Μαρτιο και φοβάμαι ότι η απόφαση αυτή θα δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στο μαθητικό χώρο.