Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 31 – Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήραΣχόλιο του χρήστη δηήτρης καλαϊτζίδης | 13 Νοεμβρίου 2017, 20:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η γνώμη μου είναι η εξής: 1. Ωριαία αποβολή: Πρέπει να καταργηθεί. Δεν μπορεί να "χρεώνεται" ο διευθυντής την αδυναμία ελέγχου της τάξης. Αν ένας μαθητής/μαθήτρια υποτροπιάζει στο ζήτημα της παρενόχλησης του μαθήματος, θα πρέπει να παρεμβαίνει ο υπεύθυνος του τμήματος και το συμβούλιο τμήματος. κατά την ωριαία απομάκρυνση οι μαθητές περιφέρονται άσκοπα. Δεν μπορούμε να αναθέσουμε εργασίες διότι έχουμε νομική ευθύνη για ό,τι συμβεί κατά το χρόνο της απασχόλησης (ο διευθυντής φυσικά έχει την ευθύνη). Επίσης, οι περισσότεροι γονείς αντιδρούν στην επιβολή "κοινωνικής εργασίας", αν αυτή δεν έχει αποφασιστεί (τουλάχιστον) από τον Σ.Δ ή και το Σχολικό Συμβούλιο. 2. Πρέπει να γίνει επίσημα εισαγωγή "εναλλακτικών ποινών" για παραπτώματα που επισύρουν ποινές μιας ή δύο ημερών "αποβολής", αλλά μόνο για την πρώτη φορά που κάποιος υποπίπτει σε παράπτωμα. 3. Όσο διαρκεί η αποβολή, ο μαθητής θα πρέπει να προσέρχεται στο σχολείο, να παρακολουθεί τα μαθήματα και να παίρνει τις απουσίες της ημέρας. Αν θέλει κάποιος να επιβάλλει μια ουσιώδη ποινή, είναι να ρυθμιστεί διπλασιασμός των καταχωριζόμενων απουσιών σε περίπτωση αποβολής. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει οι αποβαλλόμενοι να παραμένουν στα σπίτια τους. 4. Για τους επαίνους η γνώμη μου είναι ότι αυτοί πρέπι να δίνονται σε άτομα ή ομάδες μόνο για κοινωνικά επιτεύγματα, όχι για μαθησιακά. Για τα μαθησιακά υπάρχουν αριστεία και βραβεία, όπως και οι διακρίσεις στους διαγωνισμούς. 5. Είναι σωστή η κατάργηση των "δικαιολογημένων" απουσιών καθώς και η κατάργηση του άδικου και "ταξικού" μέτρου του διαφοροποιημένου αριθμού απουσιών "καλών" και "κακών" μαθητών. 6. Πολύ σημαντική η ελάφρυνση των γονέων και η κατάργηση της αυτοπρόσωπης προσέλευσής τους στο σχολείο. 7.