Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειεςΣχόλιο του χρήστη Θ.Τ. | 14 Νοεμβρίου 2017, 09:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέχρι σήμερα ο Σύλλογος των Καθηγητών έχει την δυνατότητα να χαρακτηρίσει ως επαρκή τη φοίτηση ενός μαθητή με Μ.Ο. βαθμολογίας τουλάχιστον 15 και αριθμό απουσιών μέχρι και 164. Με τη νέα Υπουργική Απόφαση καταργείται λανθασμένα η παραπάνω διάταξη και θεσπίζεται ανώτατο όριο 114 απουσιών για όλους. Κι όμως υπάρχουν τόσα παιδιά που έχουν σοβαρές χρόνιες παθήσεις και είναι υποχρεωμένα να παραμένουν για κάποια χρονικά διαστήματα στο σπίτι τους, είτε προληπτικά, είτε για ανάρρωση – κι όχι υποχρεωτικά σε Νοσοκομείο, όπως με ελαφρότητα προβλέπει η Υ.Α. Παιδιά που είναι αναγκασμένα να εργάζονται παράλληλα με το σχολείο. Παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικογενειακά ή ψυχολογικά προβλήματα. Παιδιά που συμμετέχουν σε εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου, με εξοντωτικές προπονήσεις, ταξίδια, τραυματισμούς κλπ. Αυτά τα παιδιά, συνήθως συμπληρώνουν- δικαιολογημένα- μεγαλύτερο αριθμό απουσιών από τις 114, που δικαιούνται και ήδη με τις νέες ρυθμίσεις αισθάνονται πιο ανασφαλή από ποτέ. Αυτά τα παιδιά – αγωνιστές της ζωής – όταν παρ’ όλ’ αυτά καταφέρνουν, με επιπλέον κόπο, να διακρίνονται στα μαθήματα, είναι πραγματικά άδικο και εντελώς άστοχο να μην μπορούν να τύχουν της πριμοδότησης σε απουσίες, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Με τα νέα μέτρα αισθάνονται, όχι μόνο να μην επιβραβεύονται για τις επιδόσεις τους στο σχολείο, αλλά και να τιμωρούνται - για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν - από την αμείλικτη αναλγησία των αριθμών.