Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειεςΣχόλιο του χρήστη Ιορδάνης Σαββουλίδης | 14 Νοεμβρίου 2017, 18:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μη διάκριση του είδους απουσιών είναι σωστή. Το σύνολο 114 ήταν και παραμένει απαράδεκτο. Είναι σαν να οδηγούμε τα παιδιά στη σκέψη ότι μπορούν να λείπουν από το σχολείο 114/7=16 μέρες. Ένας αριθμός 50 συνολικών απουσιών αρκεί. Τι θα πει άλλωστε "όριο αδικαιολογήτων απουσιών" που ίσχυε μέχρι τώρα; Θα δικαιολογούσα υψηλό όριο απουσιών μόνο για ιατρικούς λόγους. Μέχρι στιγμής (και θα συνεχίσει να συμβαίνει) οι μαθητές συγκεντρώνουν τις απουσίες τους για το τέλος της χρονιάς, έχοντας κανονίσει πρωινά φροντιστήρια, την ώρα που έπρεπε να είναι σχολείο και όλοι θα είναι χαρούμενοι. ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗΣ Εκπ/κος Β/θμιας Εκπ/σης