Θεωρώ ότι ενδεχόμενη μη συμπλήρωση του νόμου με καθορισμό διαδικασίας ισοτίμησης των πτυχίων των ήδη αποφοίτων εγείρει σοβαρά ζητήματα δικαίου και εντιμότητας. Επειδή :
1. Η μετατροπή των Σχολών ΤΕΙ σε ΑΕΙ υποτιμά τα ήδη αποκτηθέντα πτυχία και άρα την κοινωνική και επαγγελματική βάση των παλαιών πτυχιούχων.
2. Στερεί από τους παλαιούς πτυχιούχους τν δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και καθορίζει αρνητικά το μέλλον τους παρόλο που έχουν τετραετείς σπουδές.
3. Στους χώρους δουλειάς δημιουργεί εργαζόμενους δύο ταχυτήτων.
4. Αντιμετωπίζει με άνισο τρόπο τους πολίτες για ανάλογες περιπτώσεις αφού παλαιότερα προβλέφτηκε ισοτίμηση για άλλες σχολές όπου πολλοί δεν είχαν καν τετραετείς σπουδές (Καθηγητές Σωματικής Αγωγής, Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί)
5. Με την μετατροπή των ΚΑΤΕ-ΚΑΤΕΕ σε ΤΕΙ υπήρξε αυτόματη ισοτίμηση των πτυχίων (Ν. 1865/89:«Τα πτυχία ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ και τα ισότιμα προς αυτά, που αποκτήθηκαν μετά από σπουδές τριών ετών (6 εξαμήνων), είναι ισότιμα προς τα πτυχία των ΤΕΙ αντίστοιχων ειδικοτήτων (άρθρο 5, παρ. 1)).
Θεωρώ ότι ενδεχόμενη μη συμπλήρωση του νόμου με καθορισμό διαδικασίας ισοτίμησης των πτυχίων των ήδη αποφοίτων εγείρει σοβαρά ζητήματα δικαίου και εντιμότητας. Επειδή : 1. Η μετατροπή των Σχολών ΤΕΙ σε ΑΕΙ υποτιμά τα ήδη αποκτηθέντα πτυχία και άρα την κοινωνική και επαγγελματική βάση των παλαιών πτυχιούχων. 2. Στερεί από τους παλαιούς πτυχιούχους τν δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και καθορίζει αρνητικά το μέλλον τους παρόλο που έχουν τετραετείς σπουδές. 3. Στους χώρους δουλειάς δημιουργεί εργαζόμενους δύο ταχυτήτων. 4. Αντιμετωπίζει με άνισο τρόπο τους πολίτες για ανάλογες περιπτώσεις αφού παλαιότερα προβλέφτηκε ισοτίμηση για άλλες σχολές όπου πολλοί δεν είχαν καν τετραετείς σπουδές (Καθηγητές Σωματικής Αγωγής, Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί) 5. Με την μετατροπή των ΚΑΤΕ-ΚΑΤΕΕ σε ΤΕΙ υπήρξε αυτόματη ισοτίμηση των πτυχίων (Ν. 1865/89:«Τα πτυχία ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ και τα ισότιμα προς αυτά, που αποκτήθηκαν μετά από σπουδές τριών ετών (6 εξαμήνων), είναι ισότιμα προς τα πτυχία των ΤΕΙ αντίστοιχων ειδικοτήτων (άρθρο 5, παρ. 1)).