Στο νομοσχέδιο προβλέπεται για την ένταξη των καθηγητών των ΤΕΙ σε θέσεις καθηγητών του υπό ίδρυση πανεπιστημίου, μεταξύ άλλων, και τριετής διδασκαλία σε μεταπτυχιακά προγράμματα.
Να σημειώσουμε πως πολλά από τα μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, έγιναν με απώτερο στόχο να τα κονομάνε διάφοροι καθηγητές. Ένα εμπόριο ελπίδας και μια αγοραία λογική. Η σημερινή κυβέρνηση, αναγνωρίζοντας αυτή την κατάσταση, με άλλο νομοσχέδιο προσπάθησε να βάλει μια τάξη στα μεταπτυχιακά και να αποτρέψει παρόμοια φαινόμενα. Υπάρχουν καθηγητές στα ΤΕΙ (τουλάχιστον που ξέρω εγώ) που αρνήθηκαν –για λόγους αρχής- να συμμετέχουν σ’ αυτό το εμπόριο, για λόγους αρχής.
Σήμερα το νομοσχέδιο, έρχεται με την διάταξη αυτή της τριετούς διδασκαλίας σε μεταπτυχιακά, να ανταμείψει πολλούς απ’ αυτούς που δίδασκαν εισπράττοντας παχυλές αμοιβές, από τα παιδιά και τις οικογένειές τους και να τιμωρήσει όσους αρνήθηκαν να συμμετέχουν στο εμπόριο της ελπίδας των παιδιών.
Μήπως θα πρέπει το υπουργείο να ξαναδεί αυτή την διάταξη;
Στο νομοσχέδιο προβλέπεται για την ένταξη των καθηγητών των ΤΕΙ σε θέσεις καθηγητών του υπό ίδρυση πανεπιστημίου, μεταξύ άλλων, και τριετής διδασκαλία σε μεταπτυχιακά προγράμματα. Να σημειώσουμε πως πολλά από τα μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, έγιναν με απώτερο στόχο να τα κονομάνε διάφοροι καθηγητές. Ένα εμπόριο ελπίδας και μια αγοραία λογική. Η σημερινή κυβέρνηση, αναγνωρίζοντας αυτή την κατάσταση, με άλλο νομοσχέδιο προσπάθησε να βάλει μια τάξη στα μεταπτυχιακά και να αποτρέψει παρόμοια φαινόμενα. Υπάρχουν καθηγητές στα ΤΕΙ (τουλάχιστον που ξέρω εγώ) που αρνήθηκαν –για λόγους αρχής- να συμμετέχουν σ’ αυτό το εμπόριο, για λόγους αρχής. Σήμερα το νομοσχέδιο, έρχεται με την διάταξη αυτή της τριετούς διδασκαλίας σε μεταπτυχιακά, να ανταμείψει πολλούς απ’ αυτούς που δίδασκαν εισπράττοντας παχυλές αμοιβές, από τα παιδιά και τις οικογένειές τους και να τιμωρήσει όσους αρνήθηκαν να συμμετέχουν στο εμπόριο της ελπίδας των παιδιών. Μήπως θα πρέπει το υπουργείο να ξαναδεί αυτή την διάταξη;