Δεν δύναμαι να αντιληφθώ τον λόγο δημιουργίας τμήματος Β' βάθμιας εκπαίδευσης ,από την στιγμή ύπαρξης αντίστοιχου τμήματος Γ' βάθμιας εκπαίδευσης. Το ιστορικό αυτής της συνθήκης αναδεικνύει "παθογόνες" καταστάσεις. Εκτιμώ πλέον λογική την ανάπτυξη τμημάτων Β' βάθμιας σε κατευθύνσεις που δεν αντιστοιχούν σε ήδη υπάρχοντα στην Γ' βάθμια.
Σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται η κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων Β' βάθμιας τα οποία όμως θα είναι αντίστοιχα του επιπέδου εκπαίδευσης (διαφορετικά από τα αντίστοιχα της τριτοβάθμιας).
Δεν δύναμαι να αντιληφθώ τον λόγο δημιουργίας τμήματος Β' βάθμιας εκπαίδευσης ,από την στιγμή ύπαρξης αντίστοιχου τμήματος Γ' βάθμιας εκπαίδευσης. Το ιστορικό αυτής της συνθήκης αναδεικνύει "παθογόνες" καταστάσεις. Εκτιμώ πλέον λογική την ανάπτυξη τμημάτων Β' βάθμιας σε κατευθύνσεις που δεν αντιστοιχούν σε ήδη υπάρχοντα στην Γ' βάθμια. Σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται η κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων Β' βάθμιας τα οποία όμως θα είναι αντίστοιχα του επιπέδου εκπαίδευσης (διαφορετικά από τα αντίστοιχα της τριτοβάθμιας).