ποια η λογικη του να καταργηθούν τμηματα τα οποία ειναι μοναδικα σε όλη την ελλαδα. Συγκεκριμένα μιλαω για το τμήμα ενεργειακής τεχνολογίας , το οποίο κατα το νομοσχέδιο θα παύει να υφίσταται και οι φοιτητές που φοιτούν εκει θα εχουν την επιλογή να πανε σε ηλεκτρολόγων μηχανικών ή μηχανολόγων μηχανικών αντίστοιχα.
Αρχικά , καταργείτε ενα τμήμα το οποίο οπως αναφέρθηκε και πιο πριν ειναι μοναδικό στην ελλαδα συν οτι συνεργάζεται και αναγνωρίζεται απο σχολή στο εξωτερικό. Κατα δεύτερον εστω οτι γινονται ολα αυτα , ποια τα επαγγελματικά δικαιωματα τον φοιτητών ? θα εχουν θα τα ιδια επαγγελματικά δικαιωματα που θα εχουν οι απόφοιτοι μηχανολόγων/ηλεκτρολόγων μηχανικων στο Μετσόβιο ?
και τελος, Πως γινεται να ονομάζουμε αναβάθμιση της εκπαίδευσης βάζοντας ενα ονομα «Πανεπιστημιο δυτικης αττικης» οταν ο πραγματικός στόχος αν δεν κανω λαθος ειναι η εξοικονόμηση πόρων. Στόχος ειναι να αναβαθμίσουμε την εκπαίδευση ουσιαστικα και οχι απλα να βάλουμε εναν τίτλο ο οποίος ακουγεται πιο ωραιος στο αυτί του κόσμου.
ποια η λογικη του να καταργηθούν τμηματα τα οποία ειναι μοναδικα σε όλη την ελλαδα. Συγκεκριμένα μιλαω για το τμήμα ενεργειακής τεχνολογίας , το οποίο κατα το νομοσχέδιο θα παύει να υφίσταται και οι φοιτητές που φοιτούν εκει θα εχουν την επιλογή να πανε σε ηλεκτρολόγων μηχανικών ή μηχανολόγων μηχανικών αντίστοιχα. Αρχικά , καταργείτε ενα τμήμα το οποίο οπως αναφέρθηκε και πιο πριν ειναι μοναδικό στην ελλαδα συν οτι συνεργάζεται και αναγνωρίζεται απο σχολή στο εξωτερικό. Κατα δεύτερον εστω οτι γινονται ολα αυτα , ποια τα επαγγελματικά δικαιωματα τον φοιτητών ? θα εχουν θα τα ιδια επαγγελματικά δικαιωματα που θα εχουν οι απόφοιτοι μηχανολόγων/ηλεκτρολόγων μηχανικων στο Μετσόβιο ? και τελος, Πως γινεται να ονομάζουμε αναβάθμιση της εκπαίδευσης βάζοντας ενα ονομα «Πανεπιστημιο δυτικης αττικης» οταν ο πραγματικός στόχος αν δεν κανω λαθος ειναι η εξοικονόμηση πόρων. Στόχος ειναι να αναβαθμίσουμε την εκπαίδευση ουσιαστικα και οχι απλα να βάλουμε εναν τίτλο ο οποίος ακουγεται πιο ωραιος στο αυτί του κόσμου.