• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα Τ' | 21 Δεκεμβρίου 2017, 20:30

    ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ! Όσων αφορά τη συγχώνευση 5 τμημάτων της ΣΕΥΠ σε αυτό το νέο «υπέρ-τμήμα» και λαμβάνοντας υπ’ όψη τα παρακάτω, 1. Στο Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων του ΤΕΙ Αθήνας υπηρετούν δεκατρία (13) μέλη ΔΕΠ από τα οποία τέσσερα (4) πρώτης βαθμίδας, ένα (1) στη βαθμίδα του Αν. Καθηγητή, πέντε (5) στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή και τρία (3) στη βαθμίδα του Λέκτορα. Πληροί δηλαδή τα κριτήρια για να διατηρήσει την αυτοδυναμία του στο νέο Πανεπιστήμιο. 2. Απόφοιτοι του τμήματος διαθέτουν τον τίτλο Biomedical Laboratory Scientist ή Medical Laboratory Technologist (στην Ελλάδα ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ιατρικών Εργαστηρίων) με Επίπεδο Επαγγελματικών Προσόντων 6 (Bachelor Degree), όπως φαίνεται και στην βάση Δεδομένων των νομικά κατοχυρωμένων επαγγελμάτων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο απόφοιτος του Τμήματος είναι ισότιμος/αντίστοιχος σύμφωνα με τον ΔΟΑΤΑΠ με αυτόν, που απονέμεται από διεθνώς αναγνωρισμένα τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική καταξιωμένα στον επιστημονικό χώρο Πανεπιστήμια. 3. Οι Βιοϊατρικοί Εργαστηριακοί Επιστήμονες εργάζονται σε κλινικά εργαστήρια, σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και σε κλινικά ερευνητικά προγράμματα. Είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα εργάζονται στα ακόλουθα εργαστήρια: Μικροβιολογικό, Αιματολογικό, Ιολογίας, Βιοχημικό, Αιμοδοσίας, Ανοσολογικό, Ιστοσυμβατότητας, Πυρηνικής Ιατρικής, Ενδοκρινολογικό, Τοξικολογικό, Παθολογικής Ανατομικής, Ογκολογικό, Κυτταρολογικό, Γενετικής, Μοριακής Βιολογίας, Πειραματόζωων Οι γνώσεις μας πρέπει να είναι αντίστοιχες αυτών των εργαστηρίων! Είμαστε τα μάτια του γιατρού στο ανθρώπινο σώμα, χωρίς εμάς η ιατρική βασίζεται σε κλινική εικόνα και ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. Ελλιπής μόρφωση θα έχει ΑΜΕΣΟ αντίκτυπο στην δημόσια υγεία. Δυστυχώς, στο επάγγελμά μας αυτός ο αρνητικός αυτός αντίκτυπος θα είναι και ΑΙΣΘΗΤΟΣ και μετρήσιμος. 4. Το Τμήμα έχει 2 αυτοδύναμα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών, στο χώρο της Βιοϊατρικής Διαγνωστικής Μεθοδολογίας και Τεχνολογίας και Παιδαγωγικής Πως δικαιολογείται η συγχώνευση αυτού του τμήματος με άλλα 4(!) τμήματα τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με τα ιατρικά εργαστήρια, ούτε από άποψη αναγκαίων γνώσεων, ούτε από άποψη γνωστικού αντικειμένου; Με ποια κριτήρια αποφασίστηκε η εξαφάνιση της 3ης σε σειρά μορίων εισαγωγής σχολής; Πως γίνεται ένα τμήμα που πληροί τα κριτήρια που έθεσε το ίδιο το υπουργείο παιδείας να συγχωνεύεται, ενώ άλλα τμήματα με λιγότερα εκ του απαιτούμενου αριθμού μελών ΔΕΠ να μένουν αυτόνομα την ίδια ώρα που επικαλούμενοι αυτά ακριβώς τα κριτήρια κλείνετε και συγχωνεύετε άλλα τμήματα; Πως θα επηρεαστούν οι ήδη απόφοιτοι; Ποια τα εργασιακά μας δικαιώματα; Πως νομίζεται ότι θα επωφεληθεί η δημόσια υγεία από αυτή σας την απόφαση;