Αρχική Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξειςΆρθρο 01 – Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής ΑττικήςΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή Γκιόκα | 21 Δεκεμβρίου 2017, 23:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκ μέρους των φοιτητών του Τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων, θέλουμε να εκφράσουμε την δυσαρέσκειά μας στην πρόταση συγχώνευσης πέντε (5) τμημάτων της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΠ): Αισθητικής‐ Κοσμητολογίας, Ακτινολογίας‐ Ραδιολογίας, Ιατρικά Εργαστήρια, Οδοντικής Τεχνολογίας, Οπτικής‐ Οπτομετρίας, παραθέτοντάς σας τις απόψεις μας περί ακαδημαϊκότητας και επιστημονικότητας του αντικειμένου μας και τα αιτήματα μας περί αυτοδυναμίας, αυτονομίας και γενικά περί της ένταξής μας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Ο ρόλος των Ιατρικών Εργαστηρίων στον τομέα της Υγείας είναι απαραίτητος και καθοριστικός, διότι σα μελλοντικοί επιστήμονες, είμαστε υπεύθυνοι για τη διεκπεραίωση των εργαστηριακών διεργασιών που είναι απαραίτητες για την διεξαγωγή αξιόπιστων εργαστηριακών αποτελεσμάτων. Με απουσία αυτών λοιπόν, καθίσταται αδύνατη η ορθή διάγνωση και θεραπεία του εκάστοτε ασθενούς. Ως υποψήφιο Πανεπιστημιακό Τμήμα πληρούμε τις προϋποθέσεις του σχετικού Νομικού πλαισίου, έχοντας δεκατρία (13) μέλη ΔΕΠ από τα οποία τέσσερα (4) είναι πρώτης βαθμίδας, ένα (1) στη βαθμίδα του Αν. Καθηγητή, πέντε (5) στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή και τρία (3) στη βαθμίδα του Λέκτορα. Ως γνωστόν, το Τμήμα κατοχυρώνει την αυτοδυναμία του σύμφωνα με το άρθρο 11 – Αυτοδυναμία Τμημάτων και Σχολών – του Ν. 4485/ ΦΕΚ 114/04‐08‐17. Επιπροσθέτως, οι πιστωτικές μονάδες (ECTS) του Τμήματός μας επαρκούν του τρέχοντος Ακαδημαϊκού προγράμματος σπουδών, καθώς συμπληρώνουν τις 240. Πιστεύουμε όμως ότι οι προϋποθέσεις αυτές δεν καλύπτουν τις ανάγκες μας, καθώς 13 καθηγητές αποδείχτηκε από την πολύμηνη καθυστέρηση έναρξης του εξάμηνου (δυο μηνών) ότι δεν επαρκούν για τη πραγματοποίηση των μαθήματων και για αυτό γίνονται προσλήψεις εκτάκτων καθηγητών και εργαστηριακών βοηθών. Η υπερψήφιση του Νομοσχεδίου αυτού θα υποβιβάσει την αξία του πτυχίου και θα υποβαθμίσει τη μέχρι τώρα επαρκή κατάρτισή μας. Σύμφωνα με το Νομοσχέδιο προς διαβούλευση, δεν ξεκαθαρίζεται η ύπαρξη ή όχι κατευθύνσεων στα τμήματα που πρόκειται να συγχωνευθούν. Σε περίπτωση υλοποίησής του, τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του κάθε τωρινού τμήματος Τ.Ε.Ι. καθίστανται ασαφή και αόριστα. 1. Είμαστε κατά των προτεινομένων συγχωνεύσεων σε κάθε τμήμα. 2. Θεωρούμε απαράδεκτο τον Νόμο Γαβρόγλου περί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς επιτρέπει πολλές αυθαίρετες ενέργειες από τον εκάστοτε Υπουργό Παιδείας ο οποίος αποκτά απόλυτο έλεγχο της λειτουργίας του ιδρύματος. 3. Διεκδικούμε εκπαίδευση στο ύψος των αναγκών μας αλλά και της κοινωνίας, καθώς υπάρχει συνεχής ανάγκη για ποιοτικές παροχές υγείας. 4. Θεωρούμε απαράδεκτη την κατηγοριοποίηση των αποφοίτων ανάλογα με την ισχύ των πτυχίων τους. Κάθε επιστημονικό αντικείμενο πρέπει να αντιστοιχίζεται με ένα μόνο πανεπιστημιακού επιπέδου πτυχίο. 5. Απαιτούμε μονιμοποίηση των εκτάκτων καθηγητών και αύξηση της χρηματοδότησης του ιδρυομένου Πανεπιστήμιου. Διακυβεύεται το μέλλον, η μόρφωση κdαι άμεσα οι δίκες μας ζωές καθώς και έμμεσα η ζωή του κάθε πολίτη. Είμαστε επαγγελματίες Υγείας, προάγουμε το σημαντικότερο αγαθό των ανθρώπων και απαιτούμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευσή μας! Ευχαριστούμε για το χρόνο σας. Ελπίζουμε να λάβετε σοβαρά υπόψιν σας τους προβληματισμούς μας, να μεριμνήσετε για την επίλυσή τους και να στηρίξετε τις αποφάσεις και τον αγώνα μας για το μέλλον!