• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωναράκη Ελισάβετ' | 21 Δεκεμβρίου 2017, 23:54

    ΙΔΡΥΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Το ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, όπως φαίνεται από το νομοσχέδιο για την ίδρυση του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής, ΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ με άλλα 4 τμήματα, όπως μπορεί κάνεις να ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΙ μέσα από τις ΑΣΑΦΕΙΕΣ του άρθρου 2, χωρίς παρολ' αυτά να αναφέρεται πουθενά ποια τμήματα είναι αυτά που συγχωνεύονται. Μήπως μπορείτε να απαντήσετε κ. Υπουργέ, αν όντως αυτό ισχύει, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ γίνεται; Δε θα ήθελα να επεκταθώ σε επιχειρήματα για την εύλογη διατήρηση της αυτονομίας του τμήματός μας όπως στην Πανευρωπαϊκή αναγνώριση του πτυχίου μας, την συνεργασία με Πανεπιστήμια παγκοσμίως και προγράμματα Erasmus, τα ECTS, κλπ. τα οποία πολύ ορθά έχουν έχουν αναφερθεί και αναλυθεί σε άλλα σχόλια, ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΠΩΣ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΦΟΥ ΠΡΟΒΕΝΕΤΕ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. Είμαι βέβαιη όμως πως όλοι σε κάποια φάση της ζωής μας θα έρθουμε σ΄επαφή μ΄ένα Τεχνολόγο Ακτινολογίας - Ακτινοθεραπείας όταν θα χρειαστούμε μια Ακτινογραφία, μια Μαστογραφία, μια Υπολογιστική Τομογραφία, ένα MRI, ένα PET, ίσως ένα PET CT, ίσως ακόμα μια Ακτινοθεραπεία και τόσα άλλα απεικονιστικά και θεραπευτικά μηχανήματα που χρησιμοποιούν κυρίως ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ (θανατηφόρα και τα δυο όταν δεν χρησιμοποιούνται ορθά) και που καθημερινά μπαίνουν στη ζωή μας με την ιλιγγιώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας. Επίσης είμαι βέβαιη πως ΚΑΝΕΝΑΣ ούτε ασθενής, ούτε εργοδότης, ούτε ιατρός δεν θα εμπιστευόταν έναν επαγγελματία μη-επαρκώς καταρτισμένο, όχι επειδή δεν σπούδασε ή ήταν "κακός" φοιτητής, άλλα επειδή οι σπουδές του ήταν ΕΛΛΕΙΠΕΙΣ γιατί "μοιράστηκε" τη μισή του φοιτητική θητεία με Οπτικούς, Αισθητικούς, Τεχνολόγους Ιατρικών Εργαστήριων και Οδοντοτεχνίτες....Χωρίς καμία πρόθεση για απαξίωση προς τα τμήματα ή τα επαγγέλματα αυτά, οι σπουδές του κάθε τμήματος ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΑ έχουν μεταξύ τους. Αλώστε κι αυτά τα τμήματα ζητούν, δικαιωματικά κατά τη γνώμη μου, αυτονομία. Άρα, συμπεραίνει κάνεις, ότι η αναβάθμιση την οποία επικαλείστε, είναι ουσιαστικά ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ και υποβάθμιση της πλειονότητας των τμημάτων υγείας και μάλιστα ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ όπως είναι το ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ. Αντωναράκη Ελισάβετ Φοιτήτρια του ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ (Τμήμα Ακτινολογίας-Ακτινοθεραπείας) Υ.Γ. Αν πραγματικά νοιάζεστε για την αναβάθμιση της παιδείας, όπως ισχυρίζεστε, φτιάξτε εργαστήρια και υποδομές, φερτέ καθηγητές να διδάξουν, δώστε βάρος στη συνεχιζόμενη δωρεάν εκπαίδευση, κι όχι να αλλάζετε τίτλους κι ονόματα και να καταργείτε, ουσιαστικά, ολόκληρα τμήματα του ΤΕΙ ονομάζοντας το «συγχώνευση» και «πανεπιστημιοποίηση»!