H αυτοδίκαιη μετατροπή της α βαθμίδας των καθηγητών ΤΕΙ σε αντίστοιχη προσωποπαγή είναι αντισυνταγματική καθόσον οι καθηγητές α βαθμίδας έχουν λάβει τη θέση αυτή με τους ίδιους νόμους των καθηγητών α βαθμίδας των Πανεπιστημίων.
Δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο στοχοποίησης των μελών ΔΕΠ της α βαθμίδας των ΤΕΙ, σε σχέση με τα υπόλοιπα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Η μετατροπή της μόνιμης θέσης που κατέχουν σε προσωποπαγή θα εξαναγκάσει αρκετά μέλη να συνταξιοδοτηθούν ή να παραιτηθούν με αποτέλεσμα τη δημιουργία κενών θέσεων για τα διάφορα διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα.
Η κατάσταση αυτή δεν θα δημιουργήσει προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία?
Ποιος θα διδάσκει τα γνωστικά αντικείμενα των καθηγητών αυτών?
Τα μητρώα των εκλεκτόρων θα συμπληρώνονται στα γνωστικά αντικείμενα των αποχωρησάντων καθηγητών με αναπληρωτές καθηγητές, επίκουρους ή λέκτορες?
Τη βαθμίδα του καθηγητή α βαθμίδας θα την κρίνει καθηγητής χαμηλότερης ακαδημαϊκής βαθμίδας?
Με την επέκταση της διάρκειας του νόμου για αναστολή προσλήψεων στο δημόσιο μέχρι 31-12-18, η μετατροπή της προσωποπαγούς σε μόνιμη μετά την αποχώρηση του καθηγητή θα ωφελήσει την πλήρωση της χωρίς να προκηρυχθεί νέα θέση?
Είναι προσβλητικό για την ανώτατη βαθμίδα καθηγητών των ΤΕΙ να χάνουν τη θέση τους και να τη μετατρέπουν σε προσωποπσγή την οποία θα πρέπει εφόσον θέλουν να τη μετατρέψουν σε μόνιμη θα πρέπει να γίνει διαπιστωτική πράξη όπου θα ξαναελέγχονται τα ίδια προσόντα που είχαν όταν έγιναν καθηγητές.
Τι θα γίνει με τις άλλες βαθμίδες? Με τους καθηγητές εφαρμογών που δεν έχουν διδακτορικό?
Το άρθρο 1 γ)αα έχει ελλείψεις, ασάφειες και είναι και αντισυνταγματικό καθόσον καθιστά προσωποπαγή την α βαθμίδα ΔΕΠ των ΤΕΙ.
Δηλαδή θα πρέπει να διατυπωθεί ξανά αποκαθιστώντας τους ΔΕΠ των ΤΕΙ στην τακτική θέση χωρίς να προσθέτει νέους όρους π.χ., διδασκαλία άνω των τριών ετών σε μεταπτυχιακά, ή συμμετοχή στην τριμελη επιτροπή των διδακτορικών, κλπ.
Τα αυτοδύναμα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών όπου διδάσκουν σε αυτά καθηγητές ΔΕΠ Πανεπιστημίων είναι κατώτερα των αμιγώς με μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίων?
Ποιος ο λόγος τέτοιας διαφοροποίησης?
Είναι πολλά που θα πρέπει να διατυπωθούν καλύτερα χωρίς να μειώνουν την ακαδημαϊκότητα των καθηγητών α βαθμιδας των ΤΕΙ
H αυτοδίκαιη μετατροπή της α βαθμίδας των καθηγητών ΤΕΙ σε αντίστοιχη προσωποπαγή είναι αντισυνταγματική καθόσον οι καθηγητές α βαθμίδας έχουν λάβει τη θέση αυτή με τους ίδιους νόμους των καθηγητών α βαθμίδας των Πανεπιστημίων. Δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο στοχοποίησης των μελών ΔΕΠ της α βαθμίδας των ΤΕΙ, σε σχέση με τα υπόλοιπα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Η μετατροπή της μόνιμης θέσης που κατέχουν σε προσωποπαγή θα εξαναγκάσει αρκετά μέλη να συνταξιοδοτηθούν ή να παραιτηθούν με αποτέλεσμα τη δημιουργία κενών θέσεων για τα διάφορα διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα. Η κατάσταση αυτή δεν θα δημιουργήσει προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία? Ποιος θα διδάσκει τα γνωστικά αντικείμενα των καθηγητών αυτών? Τα μητρώα των εκλεκτόρων θα συμπληρώνονται στα γνωστικά αντικείμενα των αποχωρησάντων καθηγητών με αναπληρωτές καθηγητές, επίκουρους ή λέκτορες? Τη βαθμίδα του καθηγητή α βαθμίδας θα την κρίνει καθηγητής χαμηλότερης ακαδημαϊκής βαθμίδας? Με την επέκταση της διάρκειας του νόμου για αναστολή προσλήψεων στο δημόσιο μέχρι 31-12-18, η μετατροπή της προσωποπαγούς σε μόνιμη μετά την αποχώρηση του καθηγητή θα ωφελήσει την πλήρωση της χωρίς να προκηρυχθεί νέα θέση? Είναι προσβλητικό για την ανώτατη βαθμίδα καθηγητών των ΤΕΙ να χάνουν τη θέση τους και να τη μετατρέπουν σε προσωποπσγή την οποία θα πρέπει εφόσον θέλουν να τη μετατρέψουν σε μόνιμη θα πρέπει να γίνει διαπιστωτική πράξη όπου θα ξαναελέγχονται τα ίδια προσόντα που είχαν όταν έγιναν καθηγητές. Τι θα γίνει με τις άλλες βαθμίδες? Με τους καθηγητές εφαρμογών που δεν έχουν διδακτορικό? Το άρθρο 1 γ)αα έχει ελλείψεις, ασάφειες και είναι και αντισυνταγματικό καθόσον καθιστά προσωποπαγή την α βαθμίδα ΔΕΠ των ΤΕΙ. Δηλαδή θα πρέπει να διατυπωθεί ξανά αποκαθιστώντας τους ΔΕΠ των ΤΕΙ στην τακτική θέση χωρίς να προσθέτει νέους όρους π.χ., διδασκαλία άνω των τριών ετών σε μεταπτυχιακά, ή συμμετοχή στην τριμελη επιτροπή των διδακτορικών, κλπ. Τα αυτοδύναμα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών όπου διδάσκουν σε αυτά καθηγητές ΔΕΠ Πανεπιστημίων είναι κατώτερα των αμιγώς με μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίων? Ποιος ο λόγος τέτοιας διαφοροποίησης? Είναι πολλά που θα πρέπει να διατυπωθούν καλύτερα χωρίς να μειώνουν την ακαδημαϊκότητα των καθηγητών α βαθμιδας των ΤΕΙ