Τα διετή προγράμματα σπουδών ΑΕΙ δεν είναι κατ΄ουσίαν διετή αλλά τριετή,διότι είναι τέσσερα εξάμηνα σπουδών θεωρητικών και εργαστηριακών στο σύνολο 1200 ωρών, πλέον ενός εξαμήνου πρακτικής άσκησης συνολικής διάρκειας 960 ωρών, και εκπόνηση διπλωματικής εργασίας που όλοι γνωρίζουμε οτι τίτλος στα ΑΕΙ δεν δίδεται χωρίς εκπόνηση εργασίας και ότι μία καλή διπλωματική χρειάζεται 3 έως 6 μήνες εκπόνησης ακόμα και στα διετή των ΑΕΙ του εξωτερικού αναλόγως του φόρτου της διπλωματικής εργασίας.Επομένως δεν υπολείπονται των Ι.Ε.Κ. αλλά αντιθέτως υπερτερούν σε όγκο και δεν τολμώ να συγκρίνω στην ποιότητα σπουδών που θα παρέχει το ΑΕΙ. Επίσεις δεν γνωρίζω ΑΕΙ εσωτερικού ή εξωτερικού που να χρειάζεται αφού δώσει τίτλο σπουδών να πρέπει για να λάβει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ο απόφοιτος να δώσει εξτρά εξετάσεις σε κάποιον φορέα.Δηλαδή τί υπονοείται από κάποιους, οτι θα έρθει άλλος φορέας να κάνει έλεγχο του Πανεπιστημιακού αποφοίτου αν καλώς πήρε το πτυχίο από το Πανεπιστήμιο; Δέν γίνονται αυτά τα πράγματα πουθενά στον κόσμο στην τυπική εκπαίδευση.Αντιθέτως στην μή τυπική εκπαίδευση χρειάζεται ένας φορέας πιστοποίησης, διότι ακριβώς δεν είναι τυπική η εκπαίδευσή μας στα ΙΕΚ.Πώς να το κάνουμε τώρα, μας αρέσει ή όχι δεν είμαστε το ίδιο εμείς οι απόφοιτοι ΙΕΚ.Στα ιδιωτικά μάλιστα ΙΕΚ ίσως χρειάζεται και περισσότερος έλεγχος. Έχουμε γεμίσει με ιδιωτικά ΙΕΚ.Ασπάζομαι τις ανησυχίες των συναδέλφων πτυχιούχων ΙΕΚ αλλά όπως και να το κάνουμε τα κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης των ΑΕΙ Θά έχουν άλλο κύρος, άν κρίνουμε από τα αντίστοιχα κέντρα των ΑΕΙ εξωτερικού που βλέπω ότι το ίδιο μοντέλο θα εφαρμοστεί copy paste και στην Ελλάδα.Εγώ ,αν και διπλωματούχος ΙΕΚ θα γραφτώ σε διετή ΑΕΙ άν λειτουργήσει στον τομέα μου συναφή ειδικότητα διότι προσβλέπω στην αναβάθμιση των γνωσεών μου.Ξέρω ότι στα ΑΕΙ Θα γίνει ποιοτική δουλειά και θα μάθω περισσότερα διδασκόμενος από καθηγητές ΑΕΙ.
Τα διετή προγράμματα σπουδών ΑΕΙ δεν είναι κατ΄ουσίαν διετή αλλά τριετή,διότι είναι τέσσερα εξάμηνα σπουδών θεωρητικών και εργαστηριακών στο σύνολο 1200 ωρών, πλέον ενός εξαμήνου πρακτικής άσκησης συνολικής διάρκειας 960 ωρών, και εκπόνηση διπλωματικής εργασίας που όλοι γνωρίζουμε οτι τίτλος στα ΑΕΙ δεν δίδεται χωρίς εκπόνηση εργασίας και ότι μία καλή διπλωματική χρειάζεται 3 έως 6 μήνες εκπόνησης ακόμα και στα διετή των ΑΕΙ του εξωτερικού αναλόγως του φόρτου της διπλωματικής εργασίας.Επομένως δεν υπολείπονται των Ι.Ε.Κ. αλλά αντιθέτως υπερτερούν σε όγκο και δεν τολμώ να συγκρίνω στην ποιότητα σπουδών που θα παρέχει το ΑΕΙ. Επίσεις δεν γνωρίζω ΑΕΙ εσωτερικού ή εξωτερικού που να χρειάζεται αφού δώσει τίτλο σπουδών να πρέπει για να λάβει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ο απόφοιτος να δώσει εξτρά εξετάσεις σε κάποιον φορέα.Δηλαδή τί υπονοείται από κάποιους, οτι θα έρθει άλλος φορέας να κάνει έλεγχο του Πανεπιστημιακού αποφοίτου αν καλώς πήρε το πτυχίο από το Πανεπιστήμιο; Δέν γίνονται αυτά τα πράγματα πουθενά στον κόσμο στην τυπική εκπαίδευση.Αντιθέτως στην μή τυπική εκπαίδευση χρειάζεται ένας φορέας πιστοποίησης, διότι ακριβώς δεν είναι τυπική η εκπαίδευσή μας στα ΙΕΚ.Πώς να το κάνουμε τώρα, μας αρέσει ή όχι δεν είμαστε το ίδιο εμείς οι απόφοιτοι ΙΕΚ.Στα ιδιωτικά μάλιστα ΙΕΚ ίσως χρειάζεται και περισσότερος έλεγχος. Έχουμε γεμίσει με ιδιωτικά ΙΕΚ.Ασπάζομαι τις ανησυχίες των συναδέλφων πτυχιούχων ΙΕΚ αλλά όπως και να το κάνουμε τα κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης των ΑΕΙ Θά έχουν άλλο κύρος, άν κρίνουμε από τα αντίστοιχα κέντρα των ΑΕΙ εξωτερικού που βλέπω ότι το ίδιο μοντέλο θα εφαρμοστεί copy paste και στην Ελλάδα.Εγώ ,αν και διπλωματούχος ΙΕΚ θα γραφτώ σε διετή ΑΕΙ άν λειτουργήσει στον τομέα μου συναφή ειδικότητα διότι προσβλέπω στην αναβάθμιση των γνωσεών μου.Ξέρω ότι στα ΑΕΙ Θα γίνει ποιοτική δουλειά και θα μάθω περισσότερα διδασκόμενος από καθηγητές ΑΕΙ.