1. Πείτε μας πότε υπήρξε στο παρελθόν αναβάθμιση ιδρύματος χωρίς αυτοδίκαια ισότιμηση των πτυχίων και ένταξη των αποφοίτων στην κατηγορία ΠΕ;
ΟΥΔΕΠΟΤΕ!
Απλά θυμηθείτε!
Βιομηχανική Θεσσαλονίκης, Γυμναστική Ακαδημία, Παιδαγωγική Ακαδημία, Εκκλησιαστικές Σχολές, Σχολές Αστυνομίας κλπ.
Σημειωτέον ότι όλες οι παραπάνω άλλαξαν και επίπεδο εκπαίδευσης, ενώ σήμερα, δεν αλλάζουν βαθμίδα, αφού και τα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια εντάσσονται στην ίδια (6η του ΕΠΠ).
2. Γιατί να εξετασθούν οι φοτητές και οι παλαιότεροι απόφοιτοι μαθήματα για αναβάθμιση; Είχαν χειρότερο προγραμμα σπουδών η χαμηλότερης ποιότητας? Ξεχνάτε την υψηλή βαθμολογία κατά την αξιολόγηση από την ΑΔΙΠ? Υποτίθεται ότι ακόμα και η κυβέρνηση παραδέχθηκε το υψηλό επίπεδο των ΤΕΙ και προχωραει στην μετονομασία τους σε Πανεπιστήμια, αυτό ήταν και το βασικό τους επιχείρημα για το εν λόγω νομοσχέδιο.
3. Μην ξεχνάμε ότι ο υπουργός δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν προβλέπεται τίποτε για τους πτυχιούχους των ΤΕΙ, παραμένουν ως έχουν, σε κατώτερη βαθμίδα από τα πανεπιστήμια.
4. Φαντασθείτε απλά, ποια θα είναι η κατάσταση όταν αναγνωρισθούν και τα κολλέγια ως ισότιμα των πανεπιστημίων (ιδρύματα που πολλές φορες είναι επιπέδου λίγο πάνω από ΙΕΚ)!
1. Πείτε μας πότε υπήρξε στο παρελθόν αναβάθμιση ιδρύματος χωρίς αυτοδίκαια ισότιμηση των πτυχίων και ένταξη των αποφοίτων στην κατηγορία ΠΕ; ΟΥΔΕΠΟΤΕ! Απλά θυμηθείτε! Βιομηχανική Θεσσαλονίκης, Γυμναστική Ακαδημία, Παιδαγωγική Ακαδημία, Εκκλησιαστικές Σχολές, Σχολές Αστυνομίας κλπ. Σημειωτέον ότι όλες οι παραπάνω άλλαξαν και επίπεδο εκπαίδευσης, ενώ σήμερα, δεν αλλάζουν βαθμίδα, αφού και τα ΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια εντάσσονται στην ίδια (6η του ΕΠΠ). 2. Γιατί να εξετασθούν οι φοτητές και οι παλαιότεροι απόφοιτοι μαθήματα για αναβάθμιση; Είχαν χειρότερο προγραμμα σπουδών η χαμηλότερης ποιότητας? Ξεχνάτε την υψηλή βαθμολογία κατά την αξιολόγηση από την ΑΔΙΠ? Υποτίθεται ότι ακόμα και η κυβέρνηση παραδέχθηκε το υψηλό επίπεδο των ΤΕΙ και προχωραει στην μετονομασία τους σε Πανεπιστήμια, αυτό ήταν και το βασικό τους επιχείρημα για το εν λόγω νομοσχέδιο. 3. Μην ξεχνάμε ότι ο υπουργός δήλωσε ξεκάθαρα ότι δεν προβλέπεται τίποτε για τους πτυχιούχους των ΤΕΙ, παραμένουν ως έχουν, σε κατώτερη βαθμίδα από τα πανεπιστήμια. 4. Φαντασθείτε απλά, ποια θα είναι η κατάσταση όταν αναγνωρισθούν και τα κολλέγια ως ισότιμα των πανεπιστημίων (ιδρύματα που πολλές φορες είναι επιπέδου λίγο πάνω από ΙΕΚ)!