Φυσικά και πρέπει να γίνει κάπως έτσι ώστε οι ήδη φοιτούντες να μπορέσουν ομαλά να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Το ερώτημα είναι βέβαια αν ισχύει η συνταγματική αρχή της ισότητας από τη στιγμή που οι ήδη φοιτούντες έχουν μπει σε ΤΕΙ με άλλες βάσεις εισαγωγής (προφανώς) και έχουν ακολουθήσει άλλο πρόγραμμα σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης και όχι πανεπιστημιακής. Έτσι φαίνεται προφανώς να είναι ευνοημένοι έναντι των επόμενων φοιτούντων και θα λάβουν κατά χιλιάδες ένα πτυχίο για το οποίο δεν έχουν εκπαιδευτεί.
Απαιτείται μεγαλύτερη και ενισχυμένη μέριμνα για σημαντική επιπλέον εκπαίδευση των νυν φοιτητών, ενδεχομένως και δυνατότητα ως μεταβατικής διάταξης αν επιθυμούν να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με το νυν καθεστώς εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος φυσικά (π.χ. εντός 4 ή 5 εξαμήνων).
Σωστό τέλος, το ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους έχοντες λάβει το πτυχίο τους.
Φυσικά και πρέπει να γίνει κάπως έτσι ώστε οι ήδη φοιτούντες να μπορέσουν ομαλά να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Το ερώτημα είναι βέβαια αν ισχύει η συνταγματική αρχή της ισότητας από τη στιγμή που οι ήδη φοιτούντες έχουν μπει σε ΤΕΙ με άλλες βάσεις εισαγωγής (προφανώς) και έχουν ακολουθήσει άλλο πρόγραμμα σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης και όχι πανεπιστημιακής. Έτσι φαίνεται προφανώς να είναι ευνοημένοι έναντι των επόμενων φοιτούντων και θα λάβουν κατά χιλιάδες ένα πτυχίο για το οποίο δεν έχουν εκπαιδευτεί. Απαιτείται μεγαλύτερη και ενισχυμένη μέριμνα για σημαντική επιπλέον εκπαίδευση των νυν φοιτητών, ενδεχομένως και δυνατότητα ως μεταβατικής διάταξης αν επιθυμούν να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με το νυν καθεστώς εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος φυσικά (π.χ. εντός 4 ή 5 εξαμήνων). Σωστό τέλος, το ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους έχοντες λάβει το πτυχίο τους.