Καλημέρα σας και Καλές Γιορτές,
Για τους απόφοιτους πρέπει να υπάρξει «διαδικασία» «πλήρους ισοτίμισης» αν δεν θα είναι αυτόματη η ισοτίμηση για τους εξείς λόγους:
1). Τα Τ.Ε.Ι. και τα Πανεπιστήμια είναι εξίσου τα ίδια βάσει του Ελληνικού Συντάγματος, διότι είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα βάσει του άρθρου 16, δεν υπάρχει στο άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος ο όρος Πανεπιστήμιο ή Πολυτεχνείο, παρα μόνον Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Το Σύνταγμα λέει στην παράγραφο 7 του άρθρου 16 ότι «Η Επαγγελματική ή άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από 3 χρόνια», δηλαδή τα Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.) και τα Πανεπιστήμια (Α.Ε.Ι.) δεν ανήκουν στην Ανωτέρη Βαθμίδα αλλά ανήκουν στην Πανεπιστημιακού Επιπέδου βαθμίδα και απο την στιγμή που δεν είναι 3 ετή και κάτω η διάρκεια των σπουδών τους, τότε δεν μπορεί να διαχωρίζεται η εκπαίδευση τους με κανένα νόμο, παρά μόνον ότι ορίζει το Σύνταγμα διότι το Σύνταγμα είναι ο Υπέρτατος Νόμος της Ελληνικής Δημοκρατίας. Άρα η Εκπαίδευση που παρέχεται από τα Α.Ε.Ι. είναι Ακαδημαϊκή Εκπαίδευση. Επαγγελματική ή Τεχνολογική Εκπαίδευση στα Α.Ε.Ι. ΔΕΝ υφίσταται όταν οι σπουδές είναι πάνω από 3 χρόνια. Τα Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.) είναι 4 ετές εδώ πολλά και χρόνια.
2). Ως Απόδειξη ότι η Εκπαίδευση είναι Ακαδημαϊκή σε όλα τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα είναι ότι το 2015 η Ελληνική Δημοκρατία δήλωσε σε όλα τα Κράτη στην έκθεση της Ελλάδος στην σελίδα 4, σημείο 1.8, που αφορά την διαδικασία της Μπολόνιας ότι τα όλα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστήμια και Τ.Ε.Ι.) είναι Ακαδημαϊκού Προσανατολισμού αλλά και τα Προγράμματα Σπουδών τους.
3). Δεν είναι σωστό να βαζεται σε κατώτερη μοίρα κάποιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα έναντι άλλου, με άλλα λόγια να γίνεται ενος είδους υποτίμησης σαν να υποβαθμίζουμε κάποιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
4). Πανεπιστήμια και Τ.Ε.Ι. βρίσκονται στο ίδιο Επίπεδο του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων N.Q.F./E.Q.F..
Web Links:
http://media.ehea.info/file/Greece/61/6/National_Report_Greece_2015_567616.pdf
Καλημέρα σας και Καλές Γιορτές, Για τους απόφοιτους πρέπει να υπάρξει «διαδικασία» «πλήρους ισοτίμισης» αν δεν θα είναι αυτόματη η ισοτίμηση για τους εξείς λόγους: 1). Τα Τ.Ε.Ι. και τα Πανεπιστήμια είναι εξίσου τα ίδια βάσει του Ελληνικού Συντάγματος, διότι είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα βάσει του άρθρου 16, δεν υπάρχει στο άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος ο όρος Πανεπιστήμιο ή Πολυτεχνείο, παρα μόνον Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Το Σύνταγμα λέει στην παράγραφο 7 του άρθρου 16 ότι «Η Επαγγελματική ή άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από 3 χρόνια», δηλαδή τα Τ.Ε.Ι.(Α.Ε.Ι.) και τα Πανεπιστήμια (Α.Ε.Ι.) δεν ανήκουν στην Ανωτέρη Βαθμίδα αλλά ανήκουν στην Πανεπιστημιακού Επιπέδου βαθμίδα και απο την στιγμή που δεν είναι 3 ετή και κάτω η διάρκεια των σπουδών τους, τότε δεν μπορεί να διαχωρίζεται η εκπαίδευση τους με κανένα νόμο, παρά μόνον ότι ορίζει το Σύνταγμα διότι το Σύνταγμα είναι ο Υπέρτατος Νόμος της Ελληνικής Δημοκρατίας. Άρα η Εκπαίδευση που παρέχεται από τα Α.Ε.Ι. είναι Ακαδημαϊκή Εκπαίδευση. Επαγγελματική ή Τεχνολογική Εκπαίδευση στα Α.Ε.Ι. ΔΕΝ υφίσταται όταν οι σπουδές είναι πάνω από 3 χρόνια. Τα Τ.Ε.Ι. (Α.Ε.Ι.) είναι 4 ετές εδώ πολλά και χρόνια. 2). Ως Απόδειξη ότι η Εκπαίδευση είναι Ακαδημαϊκή σε όλα τα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα είναι ότι το 2015 η Ελληνική Δημοκρατία δήλωσε σε όλα τα Κράτη στην έκθεση της Ελλάδος στην σελίδα 4, σημείο 1.8, που αφορά την διαδικασία της Μπολόνιας ότι τα όλα τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστήμια και Τ.Ε.Ι.) είναι Ακαδημαϊκού Προσανατολισμού αλλά και τα Προγράμματα Σπουδών τους. 3). Δεν είναι σωστό να βαζεται σε κατώτερη μοίρα κάποιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα έναντι άλλου, με άλλα λόγια να γίνεται ενος είδους υποτίμησης σαν να υποβαθμίζουμε κάποιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. 4). Πανεπιστήμια και Τ.Ε.Ι. βρίσκονται στο ίδιο Επίπεδο του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων N.Q.F./E.Q.F.. Web Links: http://media.ehea.info/file/Greece/61/6/National_Report_Greece_2015_567616.pdf