Αξιότιμε κ. υπουργέ καλή χρονιά ! Νομίζω είστε ο υπουργός που υποστήριξε τα ΤΕΙ περισσότερο από κάθε άλλον προκάτοχό σας.
Όσον αφορά το σχέδιο νόμου:
Α) Φανταστείτε το ακόλουθο σενάριο: Έστω ο κ. Χ καθηγητής στο ΤΕΙ Πειραιά. Έστω και ο κ. Ψ καθηγητής σε Πανεπιστήμιο. Ο κ. Χ ήταν στην τριμελή επιτροπή του κ. Ψ όσο ο κ. Ψ έκανε το διδακτορικό του. Στη συνέχεια ο κ. Χ ήταν και στα εκλεκτορικά του κ. Ψ, μέχρι που ο κ. Ψ έφτασε στη βαθμίδα του καθηγητή σε Πανεπιστήμιο.
Εάν ενταχθεί ο κ. Χ σε προσωποπαγή θέση, θα μπορούσε να τον κρίνει ο κ. Ψ προκειμένου να ενταχθεί σε τακτική θέση. Όμως ο κ. Ψ είναι "πνευματικό παιδί" του κ. Χ. Πώς είναι δυνατόν να γίνει μια τέτοια κρίση τη στιγμή που ο κ. Χ έκρινε για χρόνια τον κ. Ψ ;
Πρόταση: όλοι οι καθηγητές των 2 ΤΕΙ να ενταχθούν σε τακτικές θέσεις.
Β) Φανταστείτε Αναπληρωτή καθηγητή του ΤΕΙ Αθήνας ο οποίος έχει πολλές δημοσιεύσεις, πολλές ετεροαναφορές, ερευνητικά έργα, διεθνή παρουσία κλπ. Όμως δεν έχει 3 χρόνια σε μεταπτυχιακά (καθώς το ΤΕΙ Αθήνας πρόσφατα άρχισε να προσφέρει μεταπτυχιακά). Την ίδια ώρα φανταστείτε Αναπληρωτή καθηγητή του ΤΕΙ Πειραιά ο οποίος δεν έχει πολλές δημοσιεύσεις, ούτε πολλές ετεροαναφορές, ούτε ερευνητικά έργα, ούτε διεθνή παρουσία κλπ. Όμως έχει 3 χρόνια σε μεταπτυχιακά (καθώς το ΤΕΙ Πειραιά προσέφερε εδώ και χρόνια μεταπτυχιακά). Με βάση τις μεταβατικές διατάξεις ο Αναπληρωτής του ΤΕΙ Πειραιά μπορεί να εξελιχθεί ενώ ο Αναπληρωτής του ΤΕΙ Αθήνας δεν μπορεί.
Πρόταση: για όλους τους Αναπληρωτές των 2 ΤΕΙ να δοθούν μεταβατικές διατάξεις (π.χ. αντί για 3 χρόνια σε μεταπτυχιακά να διαθέτουν 3 χρόνια εμπειρία σε ερευνητικά έργα)
Καλή επιτυχία στο έργο σας !
Αξιότιμε κ. υπουργέ καλή χρονιά ! Νομίζω είστε ο υπουργός που υποστήριξε τα ΤΕΙ περισσότερο από κάθε άλλον προκάτοχό σας. Όσον αφορά το σχέδιο νόμου: Α) Φανταστείτε το ακόλουθο σενάριο: Έστω ο κ. Χ καθηγητής στο ΤΕΙ Πειραιά. Έστω και ο κ. Ψ καθηγητής σε Πανεπιστήμιο. Ο κ. Χ ήταν στην τριμελή επιτροπή του κ. Ψ όσο ο κ. Ψ έκανε το διδακτορικό του. Στη συνέχεια ο κ. Χ ήταν και στα εκλεκτορικά του κ. Ψ, μέχρι που ο κ. Ψ έφτασε στη βαθμίδα του καθηγητή σε Πανεπιστήμιο. Εάν ενταχθεί ο κ. Χ σε προσωποπαγή θέση, θα μπορούσε να τον κρίνει ο κ. Ψ προκειμένου να ενταχθεί σε τακτική θέση. Όμως ο κ. Ψ είναι "πνευματικό παιδί" του κ. Χ. Πώς είναι δυνατόν να γίνει μια τέτοια κρίση τη στιγμή που ο κ. Χ έκρινε για χρόνια τον κ. Ψ ; Πρόταση: όλοι οι καθηγητές των 2 ΤΕΙ να ενταχθούν σε τακτικές θέσεις. Β) Φανταστείτε Αναπληρωτή καθηγητή του ΤΕΙ Αθήνας ο οποίος έχει πολλές δημοσιεύσεις, πολλές ετεροαναφορές, ερευνητικά έργα, διεθνή παρουσία κλπ. Όμως δεν έχει 3 χρόνια σε μεταπτυχιακά (καθώς το ΤΕΙ Αθήνας πρόσφατα άρχισε να προσφέρει μεταπτυχιακά). Την ίδια ώρα φανταστείτε Αναπληρωτή καθηγητή του ΤΕΙ Πειραιά ο οποίος δεν έχει πολλές δημοσιεύσεις, ούτε πολλές ετεροαναφορές, ούτε ερευνητικά έργα, ούτε διεθνή παρουσία κλπ. Όμως έχει 3 χρόνια σε μεταπτυχιακά (καθώς το ΤΕΙ Πειραιά προσέφερε εδώ και χρόνια μεταπτυχιακά). Με βάση τις μεταβατικές διατάξεις ο Αναπληρωτής του ΤΕΙ Πειραιά μπορεί να εξελιχθεί ενώ ο Αναπληρωτής του ΤΕΙ Αθήνας δεν μπορεί. Πρόταση: για όλους τους Αναπληρωτές των 2 ΤΕΙ να δοθούν μεταβατικές διατάξεις (π.χ. αντί για 3 χρόνια σε μεταπτυχιακά να διαθέτουν 3 χρόνια εμπειρία σε ερευνητικά έργα) Καλή επιτυχία στο έργο σας !