Σχετικά με την αξιολόγηση των καθηγητών πρώτης βαθμίδας διαπιστώνω κατ' αρχήν ότι θα συμβούν τα εξής ευτράπελα: a) Το νέο πανεπιστήμιο θα διοικείται για καιρό από Αναπληρωτές και Επίκουρους Καθηγητές αφού οι πρωτόβαθμοι θα βρίσκονται αφοπλισμένοι σε προσωποπαγή θέση και είτε θα φτιάχνουν τα χαρτιά τους, είτε θα αδιαφορούν στο να ξαναμπούν σε διαδικασία κρίσεων αφού οι περισσότεροι κοντεύουν στη σύνταξη. b) Επίσης σε πολλά τμήματα δεν θα υπάρξουν για καιρό καθηγητές συναφούς αντικειμένου α βαθμίδας για την συγκρότηση εκλεκτορικών για κρίση σε θέση καθηγητή.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να μπεί όλο το ΕΠ σε προσωποπαγείς θέσεις όπως ακριβώς συνέβει το 2001 με την μετατροπή του ΚΑΤΕ σε ΤΕΙ [Ν.2916/2001). Διότι -ως γνωστόν- όλοι κρίθηκαν και όλοι έχουν τα προσόντα και δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν και κανέναν με το να γίνει μια απλή επιβεβαίωση ότι τα προσόντα υπάρχουν. Αυτό είναι δίκαιο και όχι να κριθούν μόνο οι καθηγητές για διδακτικό έργο στα ΜΠΣ τη στιγμή που τα μεταπτυχιακά τα είχαν οι ημέτεροι και δεν τα μοιράζονταν με το τμήμα τους. Επίσης προτείνω να δημιουργηθεί στο υπουργείο παιδείας πλατφόρμα ηλεκτρονική που να μπορούν οι καθηγητές να ανεβάσουν σε αρχείο το βιογραφικό τους και χωρίς συνημμένα. Η επιτροπή μπορεί να βρεί ηλεκτρονικά τα πάντα για τα προσόντα τους και για το διεθνές έργο τους και δεν θα υπάρξει ούτε συνωστισμός ούτε γραφειοκρατεία.
Σχετικά με την αξιολόγηση των καθηγητών πρώτης βαθμίδας διαπιστώνω κατ' αρχήν ότι θα συμβούν τα εξής ευτράπελα: a) Το νέο πανεπιστήμιο θα διοικείται για καιρό από Αναπληρωτές και Επίκουρους Καθηγητές αφού οι πρωτόβαθμοι θα βρίσκονται αφοπλισμένοι σε προσωποπαγή θέση και είτε θα φτιάχνουν τα χαρτιά τους, είτε θα αδιαφορούν στο να ξαναμπούν σε διαδικασία κρίσεων αφού οι περισσότεροι κοντεύουν στη σύνταξη. b) Επίσης σε πολλά τμήματα δεν θα υπάρξουν για καιρό καθηγητές συναφούς αντικειμένου α βαθμίδας για την συγκρότηση εκλεκτορικών για κρίση σε θέση καθηγητή. ΠΡΟΤΑΣΗ: Να μπεί όλο το ΕΠ σε προσωποπαγείς θέσεις όπως ακριβώς συνέβει το 2001 με την μετατροπή του ΚΑΤΕ σε ΤΕΙ [Ν.2916/2001). Διότι -ως γνωστόν- όλοι κρίθηκαν και όλοι έχουν τα προσόντα και δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν και κανέναν με το να γίνει μια απλή επιβεβαίωση ότι τα προσόντα υπάρχουν. Αυτό είναι δίκαιο και όχι να κριθούν μόνο οι καθηγητές για διδακτικό έργο στα ΜΠΣ τη στιγμή που τα μεταπτυχιακά τα είχαν οι ημέτεροι και δεν τα μοιράζονταν με το τμήμα τους. Επίσης προτείνω να δημιουργηθεί στο υπουργείο παιδείας πλατφόρμα ηλεκτρονική που να μπορούν οι καθηγητές να ανεβάσουν σε αρχείο το βιογραφικό τους και χωρίς συνημμένα. Η επιτροπή μπορεί να βρεί ηλεκτρονικά τα πάντα για τα προσόντα τους και για το διεθνές έργο τους και δεν θα υπάρξει ούτε συνωστισμός ούτε γραφειοκρατεία.