Νιώθω πραγματικά μεγάλη λύπη για την υποτίμηση του τμήματος προσχολικής αγωγής των ΤΕΙ. Επιθυμώ να ενταχθεί το τμήμα στη σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Όταν σπούδασα οι ηλικίες για τις οποίες εκπαιδεύτηκα ήταν 0-6. Αναρωτιέμαι λοιπόν με ποιο δικαίωμα κάποιοι μου στερούν το δικαίωμα να μπορώ να ασχοληθώ με τις ηλικίες 4-6 και τελικά δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει η σχολή μας με τι σχολές υγείας..... Γιατί διδαχτήκαμε πως να κάνουμε project μέσα στην τάξη;;; Γιατί μάθαμε για μεγάλους παιδαγωγούς και για τις μεθόδους τους αφού τελικά δεν μας θεωρεί κανείς εκπαιδευτικούς; Μας πήραν οι νηπιαγωγοί τα νήπια, τώρα θα μας πάρουν και τα προνήπια; Σε ποια άλλη χώρα γίνεται αυτό; Σπουδές τεσσάρων ετών να θεωρούνται κατώτερες;;; Και τι διαφορετικό τελικά σπουδάζουν οι νηπιαγωγοί; Η κουνιάδα μας σπούδασε νηπιαγωγός. Οπότε τα ξέρω από πρώτο χέρι. Είναι πολύ άσχημο λοιπόν να καταλήγει έτσι ο κλάδος μας αντί να προοδεύει.... Το όνειρό μου ήταν πάντα να ενταχθούμε στο Υπουργείο Παιδείας, να αναγνωριστεί το εκπαιδευτικό μας έργο και το κράτος να φροντίζει κάθε χρόνο να μας ενημερώνει για νέες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές μεθόδους και να μας στηρίζει στο έργο μας προσφέροντας και σε μας ένα εγχειρίδιο αντίστοιχο με τον "Οδηγό νηπιαγωγού".
Νιώθω πραγματικά μεγάλη λύπη για την υποτίμηση του τμήματος προσχολικής αγωγής των ΤΕΙ. Επιθυμώ να ενταχθεί το τμήμα στη σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Όταν σπούδασα οι ηλικίες για τις οποίες εκπαιδεύτηκα ήταν 0-6. Αναρωτιέμαι λοιπόν με ποιο δικαίωμα κάποιοι μου στερούν το δικαίωμα να μπορώ να ασχοληθώ με τις ηλικίες 4-6 και τελικά δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει η σχολή μας με τι σχολές υγείας..... Γιατί διδαχτήκαμε πως να κάνουμε project μέσα στην τάξη;;; Γιατί μάθαμε για μεγάλους παιδαγωγούς και για τις μεθόδους τους αφού τελικά δεν μας θεωρεί κανείς εκπαιδευτικούς; Μας πήραν οι νηπιαγωγοί τα νήπια, τώρα θα μας πάρουν και τα προνήπια; Σε ποια άλλη χώρα γίνεται αυτό; Σπουδές τεσσάρων ετών να θεωρούνται κατώτερες;;; Και τι διαφορετικό τελικά σπουδάζουν οι νηπιαγωγοί; Η κουνιάδα μας σπούδασε νηπιαγωγός. Οπότε τα ξέρω από πρώτο χέρι. Είναι πολύ άσχημο λοιπόν να καταλήγει έτσι ο κλάδος μας αντί να προοδεύει.... Το όνειρό μου ήταν πάντα να ενταχθούμε στο Υπουργείο Παιδείας, να αναγνωριστεί το εκπαιδευτικό μας έργο και το κράτος να φροντίζει κάθε χρόνο να μας ενημερώνει για νέες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές μεθόδους και να μας στηρίζει στο έργο μας προσφέροντας και σε μας ένα εγχειρίδιο αντίστοιχο με τον "Οδηγό νηπιαγωγού".