Το Τμήμα Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας ανέκαθεν ήταν ενταγμένο σε λάθος Σχολή. Πρόκειται για ένα τμήμα του οποίου το πρόγραμμα σπουδών εκπαιδεύει Παιδαγωγούς Προσχολικής Ηλικίας και ως εκ τούτου το αντικείμενο της εργασίας τους είναι αμιγώς εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό. Το να ενταχθεί στην Σχολή Υγείας του νεοσυσταθέντος Πανεπιστημίου απλά διαιωνίζει ένα σφάλμα που ξεκίνησε αρκετά χρόνια πριν. Ήρθε πλέον η στιγμή να εκμεταλλευτεί το κράτος την ευκαιρία να διορθώσει αυτό το λάθος, εντάσσοντας το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών,του νεοσυσταθέντος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, όπως του αρμόζει.
Με εκτίμηση
Χριστοπούλου Ειρήνη.
Απόφοιτη του Τμήματος Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας (τέως Βρεφονηπιοκομίας) του ΤΕΙ Αθήνας.
Μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Κοινού Διαπανεπιστημιακού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) μεταξύ του ΕΑΠ και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Το Τμήμα Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας ανέκαθεν ήταν ενταγμένο σε λάθος Σχολή. Πρόκειται για ένα τμήμα του οποίου το πρόγραμμα σπουδών εκπαιδεύει Παιδαγωγούς Προσχολικής Ηλικίας και ως εκ τούτου το αντικείμενο της εργασίας τους είναι αμιγώς εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό. Το να ενταχθεί στην Σχολή Υγείας του νεοσυσταθέντος Πανεπιστημίου απλά διαιωνίζει ένα σφάλμα που ξεκίνησε αρκετά χρόνια πριν. Ήρθε πλέον η στιγμή να εκμεταλλευτεί το κράτος την ευκαιρία να διορθώσει αυτό το λάθος, εντάσσοντας το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών,του νεοσυσταθέντος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, όπως του αρμόζει. Με εκτίμηση Χριστοπούλου Ειρήνη. Απόφοιτη του Τμήματος Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας (τέως Βρεφονηπιοκομίας) του ΤΕΙ Αθήνας. Μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Κοινού Διαπανεπιστημιακού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) μεταξύ του ΕΑΠ και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας