Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
χαιρετίζω την δημιουργία του νέου Πανεπιστημίου, καθώς θα τερματίσει τον διαχωρισμό της Γ΄Βάθμιας εκπαίδευσης και την υποβάθμιση των πτυχίων των ΤΕΙ. Όμως πιστεύω ότι η όλη διαδικασία πραγματοποιείται με βιασύνη και αν μου επιτρέπετε με προχειρότητα. Ως χώρα στερούμεθα μακροπρόθεσμο προγραμματισμό σε βάθος χρόνου και διατύπωση σαφών στόχων. Άραγε έχουμε αναρωτηθεί ποτέ τί παιδεία προσφέρουμε στα παιδιά μας; Τί πολίτες θέλουμε για το μέλλον της χώρας μας;
Η Προσχολική Αγωγή σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες εντάσσεται στις Παιδαγωγικές Επιστήμες και με την ευρύτερη έννοια, στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες. Η προβλεπόμενη ένταξη του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Επιστημών Υγείας του νέου υπό ίδρυση Πανεπιστημίου αποδυναμώνει τον παιδαγωγικό χαρακτήρα των σπουδών μας και παραπέμπει στην υιοθέτηση της άποψης ότι η Προσχολική Αγωγή είναι Επιστήμη Υγείας και όχι Παιδαγωγική Επιστήμη.
καλή συνέχεια στο έργο σας
με εκτίμηση
Α.Κ.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, χαιρετίζω την δημιουργία του νέου Πανεπιστημίου, καθώς θα τερματίσει τον διαχωρισμό της Γ΄Βάθμιας εκπαίδευσης και την υποβάθμιση των πτυχίων των ΤΕΙ. Όμως πιστεύω ότι η όλη διαδικασία πραγματοποιείται με βιασύνη και αν μου επιτρέπετε με προχειρότητα. Ως χώρα στερούμεθα μακροπρόθεσμο προγραμματισμό σε βάθος χρόνου και διατύπωση σαφών στόχων. Άραγε έχουμε αναρωτηθεί ποτέ τί παιδεία προσφέρουμε στα παιδιά μας; Τί πολίτες θέλουμε για το μέλλον της χώρας μας; Η Προσχολική Αγωγή σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες εντάσσεται στις Παιδαγωγικές Επιστήμες και με την ευρύτερη έννοια, στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες. Η προβλεπόμενη ένταξη του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Επιστημών Υγείας του νέου υπό ίδρυση Πανεπιστημίου αποδυναμώνει τον παιδαγωγικό χαρακτήρα των σπουδών μας και παραπέμπει στην υιοθέτηση της άποψης ότι η Προσχολική Αγωγή είναι Επιστήμη Υγείας και όχι Παιδαγωγική Επιστήμη. καλή συνέχεια στο έργο σας με εκτίμηση Α.Κ.