Αρχική Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξειςΆρθρο 02 – Σχολές και ΤμήματαΣχόλιο του χρήστη ΜΠΑΛΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 2 Ιανουαρίου 2018, 21:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Κύριε Υπουργέ, Το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει μάρτυρες μεγάλων και σημαντικών αλλαγών στο χώρο της παιδείας. Οφείλω να εκφράσω τη χαρά μου για την αυτόνομη ένταξη του τμήματος της Προσχολικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής , όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο, το οποίο τίθεται σε διαβούλευση. Ωστόσο δεν θα μπορούσα να μη δηλώσω την ένσταση μου στην ένταξη της Προσχολικής στη σχολή επιστημών Υγείας. Α) Η Παιδαγωγική είναι μια πνευματική, ανθρωπιστική και εφαρμοσμένη κοινωνική Επιστήμη, η οποία προέκυψε από τη Φιλοσοφία και έχει ως έργο την έρευνα όλων των προβλημάτων που έχουν σχέση με την αγωγή του νέου ανθρώπου. Καθίσταται επομένως σαφές ότι το τμήμα της προσχολικής δεν έχει γνωστική και επαγγελματική συνάφεια με τον κλάδο της υγείας, όπου προβλέπεται να απορροφηθεί. Β) Επιπρόσθετα το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος δεν περιέχει μαθήματα υγείας (εξαιρουμένων των πρώτων βοηθειών και της παιδιατρικής), αλλά η κύρια μελέτη του γίνεται γύρω από τον άνθρωπο και την εξέλιξη του. Γ) Οι χώροι επαγγελματικής δραστηριότητας των αποφοίτων δεν σχετίζονται με της υγείας. Πιο συγκεκριμένα οι απόφοιτοι του τμήματος εργάζονται σε Κέντρα Βρεφών και Νηπίων καθώς και σε Νηπιακούς και Βρεφικούς Σταθμούς του Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα εκτός των εκπαιδευτικών κέντρων αρμοδιότητας του ΥΠΕΠΘ (νηπιαγωγείο) (ΦΕΚ 203/τ.Α΄ /23.12.1991). Οι παραπάνω λόγοι δίνουν το έναυσμα ώστε να προταθεί η δημιουργία μιας νέας σχολής στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με την ονομασία «Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών», στην οποία να ενταχθούν τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας.Η συνάφεια των δύο αυτών σχολών είναι μεγάλη καθώς έχουν επίκεντρο τον άνθρωπο. Τέλος διευρύνονται οι ορίζοντες της μελέτης του νέου πανεπιστημίου, στο οποίο μετέπειτα θα μπορούσαν να ενταχθούν και άλλα επαγγέλματα αναφορικά των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών.