Αξιοτιμοι κύριοι,
αναλογιζομενος την ανωτατοποιηση των τει πριν καποια χρονια τις προσδοκιες ολων απο τα νεα πλεον ΑΤΕΙ και του τι εν τελει εγινε, ειμαι προβληματισμενος στο τι ακριβως επιθυμειτε να πετυχετε με την ΄΄πανεπιστημιοποιηση΄΄ των δυο ΑΤΕΙ. Δε θα σταθω σε επιμερους τμηματα καθως ως επι τω πλειστω συμφωνω με τους περισσοτερους στην αυτονομια και αυτοτελεια των τμηματων που ηδη υπαρχουν, για τους αναφερθεισ και αλλους λγους, αλλα στην ουσια του θεματος. τι θελουμε να πετυχουμε απο την εν λογω νομοθετικη ρυθμιση και ποιος ειναι ο στοχος αυτης; τι θυσιαζουμε για να το πετυχουμε; αξιζει μακροπροθεσμα να προβουμε σε τετοιες ενεργειες ή με γνωμονα βραχυπροθεσμα και μεσοπροθεσμα ωφελη υπονομευυμε το μελλον της ελληνικης εκπαιδευσης και υποβιβαζουμε το ποιοτικο της επιπεδο; μηπως οδηγουμαστε αθελητα σε ανταγωνισιμα για το εξωτερικο δεδομενα οσον αφορα τα περισσοτερα ιδρυματα που υπαρχουν που θεωρω οτι παρεχουν ποιοτικοτερες γνωσεισ και εν τελει αναδεικνυοντας αλλα ως καλυτερα αφου πλεον εμεισ θα ειμαστε χαμηλοτερου επιπεδου; εχω την εντυπωση οτι παγκοσμιως η εξιδεικευση ειναι ζητουμενο προοδου και οτι επιθυμειτε για τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα καθε οικονομιας. παρολα αυτα ως διοικητικος υπαλληλος της κρατικης μηχανης και ως αποφοιτος του ΑΤΕΙ Αθηνων παρατηρω πως τα τελευταια χρονια γινετε μια συστηματικη ΄΄αφελής΄΄ ομαδοποιηση και εξισωση των αποφοιτων, εργαζομενων και πολιτων σε οχλο, περιορισμο των δυνατοτητων τους και τροχοπεδη σε πρωτοβουλίες τους και οχι σε ατομικες ισχυρες μοναδεσ παραγωγης και ενδυναμωσης της οικονομιας σε καθε τομεα που ανηκει ο καθενας μη κατανοώντας τον σκοπο της ενεργειας αυτης.
Για να μην μακρυγορω ας αναλογιστουμε την δυναμη εν τη ενωσει αλλα με αυτονομια σε καθε χωρο ωστε εκαστος να μπορει να εξιδεικευτει πραγματικα στο αντικειμενο σπουδων του με απωτερο στοχο την καλυτερη δυνατη αξιοποιηση του επιστημονικα καταρτισμενουμ προσωπικου που θα παραχθει απο την τριτοβαθμια εκπαιδευση για την καλυτερη δυνατη αναπτυξη της χωρας απο μοναδες αξιολογες και ανταγωνιστικες στη διεθνη επιστημονικη κοινοτητα, ισοτιμα και εχοντας δυνατοτητες αναδειξης τους σε πρωτεργατες της επιστημης τους και οχι ως συνοθυλευμα πανεπιστημονων που δε εχουν κανενα ουσιαστικο γνωστικο αντικειμενο και αρα επι της ουσιας καμια απολυτως πραγματικη χρησιμοτητα.
ευχαριστω για τον χρονο σας
Αξιοτιμοι κύριοι, αναλογιζομενος την ανωτατοποιηση των τει πριν καποια χρονια τις προσδοκιες ολων απο τα νεα πλεον ΑΤΕΙ και του τι εν τελει εγινε, ειμαι προβληματισμενος στο τι ακριβως επιθυμειτε να πετυχετε με την ΄΄πανεπιστημιοποιηση΄΄ των δυο ΑΤΕΙ. Δε θα σταθω σε επιμερους τμηματα καθως ως επι τω πλειστω συμφωνω με τους περισσοτερους στην αυτονομια και αυτοτελεια των τμηματων που ηδη υπαρχουν, για τους αναφερθεισ και αλλους λγους, αλλα στην ουσια του θεματος. τι θελουμε να πετυχουμε απο την εν λογω νομοθετικη ρυθμιση και ποιος ειναι ο στοχος αυτης; τι θυσιαζουμε για να το πετυχουμε; αξιζει μακροπροθεσμα να προβουμε σε τετοιες ενεργειες ή με γνωμονα βραχυπροθεσμα και μεσοπροθεσμα ωφελη υπονομευυμε το μελλον της ελληνικης εκπαιδευσης και υποβιβαζουμε το ποιοτικο της επιπεδο; μηπως οδηγουμαστε αθελητα σε ανταγωνισιμα για το εξωτερικο δεδομενα οσον αφορα τα περισσοτερα ιδρυματα που υπαρχουν που θεωρω οτι παρεχουν ποιοτικοτερες γνωσεισ και εν τελει αναδεικνυοντας αλλα ως καλυτερα αφου πλεον εμεισ θα ειμαστε χαμηλοτερου επιπεδου; εχω την εντυπωση οτι παγκοσμιως η εξιδεικευση ειναι ζητουμενο προοδου και οτι επιθυμειτε για τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα καθε οικονομιας. παρολα αυτα ως διοικητικος υπαλληλος της κρατικης μηχανης και ως αποφοιτος του ΑΤΕΙ Αθηνων παρατηρω πως τα τελευταια χρονια γινετε μια συστηματικη ΄΄αφελής΄΄ ομαδοποιηση και εξισωση των αποφοιτων, εργαζομενων και πολιτων σε οχλο, περιορισμο των δυνατοτητων τους και τροχοπεδη σε πρωτοβουλίες τους και οχι σε ατομικες ισχυρες μοναδεσ παραγωγης και ενδυναμωσης της οικονομιας σε καθε τομεα που ανηκει ο καθενας μη κατανοώντας τον σκοπο της ενεργειας αυτης. Για να μην μακρυγορω ας αναλογιστουμε την δυναμη εν τη ενωσει αλλα με αυτονομια σε καθε χωρο ωστε εκαστος να μπορει να εξιδεικευτει πραγματικα στο αντικειμενο σπουδων του με απωτερο στοχο την καλυτερη δυνατη αξιοποιηση του επιστημονικα καταρτισμενουμ προσωπικου που θα παραχθει απο την τριτοβαθμια εκπαιδευση για την καλυτερη δυνατη αναπτυξη της χωρας απο μοναδες αξιολογες και ανταγωνιστικες στη διεθνη επιστημονικη κοινοτητα, ισοτιμα και εχοντας δυνατοτητες αναδειξης τους σε πρωτεργατες της επιστημης τους και οχι ως συνοθυλευμα πανεπιστημονων που δε εχουν κανενα ουσιαστικο γνωστικο αντικειμενο και αρα επι της ουσιας καμια απολυτως πραγματικη χρησιμοτητα. ευχαριστω για τον χρονο σας