Κύριε Υπουργέ
με χαρά δεχθήκαμε την απόφαση να ενταχθεί το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙ Αθήνας,στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής,όμως σας καλούμε να εξετάσετε προσεχτικά ποιο είναι το επιστημονικό του πεδίο.
Είναι δυνατόν η προσχολική αγωγή να θεωρείται ότι είναι Επιστήμη Υγείας ;θα πρέπει δηλαδή τώρα να σας πείσουμε ότι εμείς οι Παιδαγωγοί προσφέρουμε αγωγή και εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας και όχι υγειονομικές υπηρεσίες;μοιάζει περισσότερο με αστείο και υποτιμά το έργο μας !
Η διεθνής επιστημονική κοινότητα έχει αναγνωρίσει την αξία της προσχολικής εκπαίδευσης και τη σημασία της στη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.Αυτό είναι κάτι αδιαμφισβήτητο καθώς και το ότι στην προσχολική ηλικία κυρίως, τίθενται οι βάσεις για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του κάθε παιδιού.
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ να ενταχθεί το τμήμα μας στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών καθώς οι απόφοιτοι του δεν θα παρέχουν υπηρεσίες υγειονομικού αλλά παιδαγωγικού ενδιαφέροντος.
ΜΙΛΑΜΕ για Παιδαγωγική Επιστήμη!
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ στην εξέλιξη της προσχολικής Αγωγής και στην αναγνώριση του σημαντικού παιδαγωγικού έργου που προσφέρει.
Κύριε Υπουργέ με χαρά δεχθήκαμε την απόφαση να ενταχθεί το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙ Αθήνας,στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής,όμως σας καλούμε να εξετάσετε προσεχτικά ποιο είναι το επιστημονικό του πεδίο. Είναι δυνατόν η προσχολική αγωγή να θεωρείται ότι είναι Επιστήμη Υγείας ;θα πρέπει δηλαδή τώρα να σας πείσουμε ότι εμείς οι Παιδαγωγοί προσφέρουμε αγωγή και εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας και όχι υγειονομικές υπηρεσίες;μοιάζει περισσότερο με αστείο και υποτιμά το έργο μας ! Η διεθνής επιστημονική κοινότητα έχει αναγνωρίσει την αξία της προσχολικής εκπαίδευσης και τη σημασία της στη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.Αυτό είναι κάτι αδιαμφισβήτητο καθώς και το ότι στην προσχολική ηλικία κυρίως, τίθενται οι βάσεις για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του κάθε παιδιού. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ να ενταχθεί το τμήμα μας στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών καθώς οι απόφοιτοι του δεν θα παρέχουν υπηρεσίες υγειονομικού αλλά παιδαγωγικού ενδιαφέροντος. ΜΙΛΑΜΕ για Παιδαγωγική Επιστήμη! ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ στην εξέλιξη της προσχολικής Αγωγής και στην αναγνώριση του σημαντικού παιδαγωγικού έργου που προσφέρει.