Κύριε υπουργέ,
έχω τη τιμή να εργάζομαι ως παιδαγωγός προσχολικής αγωγής τα τελευταία 15 χρόνια. Βρίσκομαι καθημερινά με παιδιά ηλικίας 0-6 ετών και πραγματικά χρειάζομαι σελίδες ατελείωτες για να σας περιγράψω το παιδαγωγικό χαρακτήρα του έργου μου, την αξία του και κυρίως τα χαρακτηριστικά κάθε ηλικίας αυτών των παιδιών και τις ανάγκες τους. Δε θα μπω σε αυτή τη διαδικασία όμως και ούτε θα αναφερθώ στα οφέλη της ενοποιημένης ΠΕΦ και στις επιπτώσεις της διχοτομησής της. Αλλωστε θέλω να πιστεύω ότι κατέχοντας τη σοβαρότατη θέση σας θα γνωρίζεται ήδη τα αποτελέσματα της πληθώρας σχετικών ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί διεθνώς. Θα σας μιλήσω περισσότερο ανθρώπινα κι όχι με επιστημονικούς όρους. Τα επιστημονικά επιχειρήματα θεωρώ πως εξαντλήθηκαν από τους αξιόλογους συναδέλφους μου νωρίτερα. Θα σας μιλήσω ανθρώπινα και θα σας ζητήσω να αναλογισθείτε τι μέλλον θέλετε να δημιουργήσετε για τα εγγόνια σας και τα δισέγγονά σας. Έχετε στα χέρια σας τη δύναμη της εξουσίας και καλείστε να αποφασίσετε αν τα παιδιά των παιδιών σας θα φοιτήσουν σε ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σύστημα ή σε ένα πεπαλαιωμένο για το οποίο θα έχετε εσείς αποφασίσει. Ακόμα και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας κύριε υπουργέ όταν ξεκινούν μια ζωγραφιά με σκοπό να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματα τους φροντίζουν να έχουν το πιο άρτιο τελικό αποτέλεσμα. Επιτρέψτε τους να σας διδάξουν σε αυτό...
Αντιπροσωπεύοντας λοιπόν τη δική τους φωνή σας ζητώ να λάβετε τη τελική σας απόφαση λαμβάνοντας υπόψη και το δικό σας προσωπικό συμφέρον που είναι το μέλλον των απογόνων σας. Η δημιουργία μιας νέας σχολής στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με την ονομασία «Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών», στην οποία θα ενταχθούν τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας θεωρώ ότι είναι μια πρόταση που θα αναγνωρίσει την πραγματική διάσταση του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στους παιδικούς σταθμούς κι αν αμφισβητείτε τον παιδαγωγικό χαρακτήρα αυτού του έργου σας προσκαλώ στη τάξη να περάσετε μαζί μας λίγες ώρες. Ελπίζω η τελική εικόνα της δικής σας ζωγραφιάς να είναι τόσο αισιόδοξη όσο των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων αν διαθέσατε το χρόνο σας να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Κύριε υπουργέ, έχω τη τιμή να εργάζομαι ως παιδαγωγός προσχολικής αγωγής τα τελευταία 15 χρόνια. Βρίσκομαι καθημερινά με παιδιά ηλικίας 0-6 ετών και πραγματικά χρειάζομαι σελίδες ατελείωτες για να σας περιγράψω το παιδαγωγικό χαρακτήρα του έργου μου, την αξία του και κυρίως τα χαρακτηριστικά κάθε ηλικίας αυτών των παιδιών και τις ανάγκες τους. Δε θα μπω σε αυτή τη διαδικασία όμως και ούτε θα αναφερθώ στα οφέλη της ενοποιημένης ΠΕΦ και στις επιπτώσεις της διχοτομησής της. Αλλωστε θέλω να πιστεύω ότι κατέχοντας τη σοβαρότατη θέση σας θα γνωρίζεται ήδη τα αποτελέσματα της πληθώρας σχετικών ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί διεθνώς. Θα σας μιλήσω περισσότερο ανθρώπινα κι όχι με επιστημονικούς όρους. Τα επιστημονικά επιχειρήματα θεωρώ πως εξαντλήθηκαν από τους αξιόλογους συναδέλφους μου νωρίτερα. Θα σας μιλήσω ανθρώπινα και θα σας ζητήσω να αναλογισθείτε τι μέλλον θέλετε να δημιουργήσετε για τα εγγόνια σας και τα δισέγγονά σας. Έχετε στα χέρια σας τη δύναμη της εξουσίας και καλείστε να αποφασίσετε αν τα παιδιά των παιδιών σας θα φοιτήσουν σε ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σύστημα ή σε ένα πεπαλαιωμένο για το οποίο θα έχετε εσείς αποφασίσει. Ακόμα και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας κύριε υπουργέ όταν ξεκινούν μια ζωγραφιά με σκοπό να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματα τους φροντίζουν να έχουν το πιο άρτιο τελικό αποτέλεσμα. Επιτρέψτε τους να σας διδάξουν σε αυτό... Αντιπροσωπεύοντας λοιπόν τη δική τους φωνή σας ζητώ να λάβετε τη τελική σας απόφαση λαμβάνοντας υπόψη και το δικό σας προσωπικό συμφέρον που είναι το μέλλον των απογόνων σας. Η δημιουργία μιας νέας σχολής στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με την ονομασία «Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών», στην οποία θα ενταχθούν τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας θεωρώ ότι είναι μια πρόταση που θα αναγνωρίσει την πραγματική διάσταση του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται στους παιδικούς σταθμούς κι αν αμφισβητείτε τον παιδαγωγικό χαρακτήρα αυτού του έργου σας προσκαλώ στη τάξη να περάσετε μαζί μας λίγες ώρες. Ελπίζω η τελική εικόνα της δικής σας ζωγραφιάς να είναι τόσο αισιόδοξη όσο των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων αν διαθέσατε το χρόνο σας να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.