Για την παράγραφο 12.
Συμφωνόντας με τις απόψεις της ΕΕΕ, η συγκεκριμένηνη νομοθέτηση θα πρέπει να απαλειφθεί.
Σε μια εποχή που η μέση εκπαίδευση υποφέρει από έλλειψη προσωπικού και υποστελέχωση, είναι τεράστιο λάθος να απομυζούνται και να δίνονται κίνητρα για διαρροή στελεχών της μέσης και στοιχειώδους εκπαίδευσης για αλλού. Επιπλέον, η ρύθμιση αυτή παρακάμπτει το γεγονός ότι στα Ερευνητικά Κέντρα και ΑΕΙ υπάρχει επιστημονικό προσωπικό που απασχολείται στα ερευνητικά προγράμματα με ασταθείς εργασιακές θέσεις, αδιαλείπτως για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Τα Ερευνητικά Κέντρα και ΑΕΙ σφύζουν από επιστήμονες οι οποίοι έχουν επιλέξει τον δύσκολο δρόμο της παραμονής τους στην έρευνα, μέσα από την αβεβαιότητα της διεκδίκησης απασχόλησης σε ανταγωνιστικά ερευνητικά προγράμματα. Δυναμικό το οποίο έχει επενδύσει με προσωπικό ρίσκο στην ενασχόλησή του με την έρευνα και το οποίο έχει τη δυνατότητα με την εμπειρία του να ενισχύσει ουσιαστικά τις ερευνητικές δραστηριότητες των Ερευνητικών Κέντρων και ΑΕΙ. Το παραπάνω προσωπικό με την ρύθμιση αυτή ωθείται στην επιστημονική μετανάστευση από την οποία πλήττεται η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν, μπορούν να διεκδικήσουν την μεταβολή της εργασιακής τους θέσης μέσα από ανοιχτές προκηρύξεις μέσα από το άνοιγμα νέων θέσεων σε ερευνητικά κέντρα και ΑΕΙ.
Για την παράγραφο 12. Συμφωνόντας με τις απόψεις της ΕΕΕ, η συγκεκριμένηνη νομοθέτηση θα πρέπει να απαλειφθεί. Σε μια εποχή που η μέση εκπαίδευση υποφέρει από έλλειψη προσωπικού και υποστελέχωση, είναι τεράστιο λάθος να απομυζούνται και να δίνονται κίνητρα για διαρροή στελεχών της μέσης και στοιχειώδους εκπαίδευσης για αλλού. Επιπλέον, η ρύθμιση αυτή παρακάμπτει το γεγονός ότι στα Ερευνητικά Κέντρα και ΑΕΙ υπάρχει επιστημονικό προσωπικό που απασχολείται στα ερευνητικά προγράμματα με ασταθείς εργασιακές θέσεις, αδιαλείπτως για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Τα Ερευνητικά Κέντρα και ΑΕΙ σφύζουν από επιστήμονες οι οποίοι έχουν επιλέξει τον δύσκολο δρόμο της παραμονής τους στην έρευνα, μέσα από την αβεβαιότητα της διεκδίκησης απασχόλησης σε ανταγωνιστικά ερευνητικά προγράμματα. Δυναμικό το οποίο έχει επενδύσει με προσωπικό ρίσκο στην ενασχόλησή του με την έρευνα και το οποίο έχει τη δυνατότητα με την εμπειρία του να ενισχύσει ουσιαστικά τις ερευνητικές δραστηριότητες των Ερευνητικών Κέντρων και ΑΕΙ. Το παραπάνω προσωπικό με την ρύθμιση αυτή ωθείται στην επιστημονική μετανάστευση από την οποία πλήττεται η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν, μπορούν να διεκδικήσουν την μεταβολή της εργασιακής τους θέσης μέσα από ανοιχτές προκηρύξεις μέσα από το άνοιγμα νέων θέσεων σε ερευνητικά κέντρα και ΑΕΙ.