Κε. Υπουργέ, το γεγονός ότι δεν συμπεριλαμβάνετε μέριμνα για τους εν ενεργεία μεταπτυχιακούς φοιτητές, οι οποίοι θα αποφοιτήσουν μετά τη δημιουργία του ΠΔΑ, δεν είναι αποδεκτό (για τα οποία εν λόγω Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών καταβάλλονται δίδακτρα και φαντάζομαι πως το γνωρίζεται). Πώς λοιπόν θεωρείτε ότι τιμάτε την εκπαιδευτική διαδικασία, έχοντας ανθρώπους που φροντίζουν για την επιμόρφωσή τους παρακολουθώντας ένα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, το πτυχίο του οποίου στο τέλος αυτής της διαδρομής δεν θα αναφέρεται στο ίδρυμα που θα το χορηγήσει (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής), αλλά σε ένα ίδρυμα που δεν θα υφίσταται πλέον (ΤΕΙ Αθήνας) αφού θα έχει απορροφηθεί από το ΠΔΑ.
Πόσο δε μάλλον, όταν το νέο ΠΔΑ θα λειτουργήσει κληρονομώντας εκτός από τις υποδομές, το επιστημονικό προσωπικό, τους εν ενεργεία φοιτητές, αλλά και τους αποφοίτους του. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει μια συνέχεια όσων αφορά στην ισοτιμία των τίτλων σπουδών, δεδομένου ότι καια τα γνωστικά αντικείμενα κάθε σχολής δε θα υποστούν παρθενογέννεση.
Κε. Υπουργέ, το γεγονός ότι δεν συμπεριλαμβάνετε μέριμνα για τους εν ενεργεία μεταπτυχιακούς φοιτητές, οι οποίοι θα αποφοιτήσουν μετά τη δημιουργία του ΠΔΑ, δεν είναι αποδεκτό (για τα οποία εν λόγω Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών καταβάλλονται δίδακτρα και φαντάζομαι πως το γνωρίζεται). Πώς λοιπόν θεωρείτε ότι τιμάτε την εκπαιδευτική διαδικασία, έχοντας ανθρώπους που φροντίζουν για την επιμόρφωσή τους παρακολουθώντας ένα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, το πτυχίο του οποίου στο τέλος αυτής της διαδρομής δεν θα αναφέρεται στο ίδρυμα που θα το χορηγήσει (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής), αλλά σε ένα ίδρυμα που δεν θα υφίσταται πλέον (ΤΕΙ Αθήνας) αφού θα έχει απορροφηθεί από το ΠΔΑ. Πόσο δε μάλλον, όταν το νέο ΠΔΑ θα λειτουργήσει κληρονομώντας εκτός από τις υποδομές, το επιστημονικό προσωπικό, τους εν ενεργεία φοιτητές, αλλά και τους αποφοίτους του. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει μια συνέχεια όσων αφορά στην ισοτιμία των τίτλων σπουδών, δεδομένου ότι καια τα γνωστικά αντικείμενα κάθε σχολής δε θα υποστούν παρθενογέννεση.