ΤΟΝΟΜΟ ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ.Το νέο νομοσχεδιο για το ΠΔΑ προβλεπει μεταξυ αλλων την συγχώνευση 5 τμηματων της Σχολης Επαγγελματων Υγειας και Προνοιας σε ένα υπερτμημα με ονομασια ‘’ Τμημα Βιοιατρικων Επιστημων’’ και την δημιουργια κατευθυσεων μετα από κοινο προγραμμα σπουδων 3 εξαμηνων.
Απευθυνομενος στον αξιοτιμο κυριo Υπουργο.
Με ποια λογικη και με ποια πραγματικα και αληθη επειχηρηματα και από ποιους λογικους ανθρωπους αποφασιστηκε να συγχωνευτουν τμηματα επαγγελματων υγειας τα οποια εκπαιδευουν εππαγελματιες οι οποιο θα στελεχωσουν στο μελλον μοναδες και τμηματα Υγειας πρωτης γραμμης και όχι μονο , προσφεροντας τις εξειδικευμενες υπηρεσιες τους ;. Πολλα τμηματα από τα 5 της συγχωνευσης διαφωνουν και εχουν μια πληθωρα επιχειρηματων και προτασεων για την διατηρηση της αυτονομιας τους. Όμως το ζητημα της συγχωνευσης του τμηματος ΑΚΤΙΝΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ είναι ζωτικης σημασιας και προκυπτουν ατειλωτα και καχυποπτα ερωτηματα για το πως αποφασιστηκε κατι τετοιο.
Με ποια λογικη και σκοπο, κυριε Υπουργε, και με ποια πειστικα επειχηρηματα αποφασιζετε να συγωνευτει το τμημα ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ με αλλα ανομοια τμηματα ; . Πως είναι δυνατον να μην υπαρχει ως αυτονομο και ανεξαρτητο σε ένα Πανεπιστημιο, ένα τμημα το οποιο είναι το ΜΟΝΟ με αυτό το γνωστικο αντικειμενο σε ολοκληρη την Ελλαδα ;. Προκειτε για υπεραπλουστευση της λογικης σκεψης να θεωρειται δεδομενο πως κατι μοναδικο δεν επιδεχεται καμια προσπαθεια συμπληρωσης η αλλοιωσης γιατι πολύ απλα υπαρχει μοναδικο και ακεραιο από την φυση του . Αραγε είναι γνωστο στους κυκλους των ανθρωπων που απεφασισαν κατι τετοιο , τι αποστολη εχει αυτο το τμημα ; Τι νεους επαγγελματιες προσφερει στον πολυπαθη τομεα της Υγειας ;. Τι θεματα μειζωνος κοινωνικης σημασιας διαπραγματευται ;. Σας είναι γνωστες οι εννοιες , ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ , ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ , ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΝΕΣΗ , ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ , ΘΕΡΑΠΕΙΑ , ΑΚΤΙΝΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ , ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ , ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ και η σημασια τους ;.
Ενημερωθηκαν οι αρμοδιοι οι οποιο προτειναν την συγχωνευση του μοναδικου τμηματος ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, πως Ιατροι Ακτινολογοι , Επεμβατικοι Ακτινολογοι , Ορθοπαιδικοι , Χειρουργοι , Παθολογοι-Ογκολογοι , Ακτινοθεραπευτες- Ογκολογοι , Πυρηνικοι Ιατροι , Καρδιολογοι και πανω από όλα οι ΑΣΘΕΝΕΙΣ, χρειαζονται διπλα τους ανα πασα ωρα και στιγμη τους αρτια καταρτισμενους και επιστημονικα πληρης Τεχνολογους Ακτινολογους- Ακτινοθεραπευτες ;. Ενημερωθηκαν πληρως για την πολυπλοκοτητα και το πληθος των ακτινογραφικων προβολων, για τις ιδιαιτεροτητες και την σημαντικοτητα μιας Υπολογιστης Τομογραφιας , για την δυσκολια , την πολυπαραγοντικοτητα και την επικινδυνοτητα μιας Μαγνητικης Τομογραφιας , για την ακριβεια, την αποτελεσματικοτητα και την ποιοτητα μιας Ακτινοθεραπευτικης Συνεδριας , για την ασφαλεια και την ακτινοπροστασια για ένα Σπινθηρογραφημα με γ-camera / PET -camera , για την ακεραιοτητα σε μια Αγγειογραφια, για την σημαντικοτητα μιας Μαστογραφιας ;.
Πριν αποφασισουν την συγχωνευση ελαβαν πληρη ενημερωση και ηλεγξαν επακριβως , τις διδακτικες ωρες , τις νοσοκομειακες ασκησεις , την ερευνα , την αναλυση , την μελετη , την πρακτικη εξασκηση , την εξοικειωση και πολλα ακομη που απαιτουνται εντος 8 ακαδημαικων εξαμηνων ουτως ώστε να μπορουν οι φοιτητες του τμηματος ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ να επιτελουν ολες τις προαναφερθεισες εξετασεις και πολλες άλλες ακομα στην καθ’ ημερα πραξη με απολυτο επαγγελματισμο και συνεπεια ;.Εγινε γνωστο πως το τμημα εχει τον απαιτουμενο αριθμο μελων ΔΕΠ ουτως ώστε να μπορουν να διδασκουν τα απαιτουμενα μαθηματα ;.
Καταληγοντας τελικα στο μοντελο της συχωνευσης του τμηματος αυτου κατανοησαν πως υψιστης σημασιας μαθηματα ειδικοτητας δεν θα εχουν τον χρονο που απαιτουν ουτως ώστε να καλυψουν στο επακρο το διδακτικο θεμα επιφεροντας επιζημιες συνεπειες ;. Επισης ότι ο τιτλος σπουδων δεν θα εχει πλεον την ιδια αναγνωρισημοτητα και το ιδιο κυρος στα 46 πανεπιστημια του εξωτερικου οπου αναγνωριζεται σημερα ;. Οι νεοι αποφοιτοι από το υπερτμημα αυτό θα εχουν την ιδια καταρτιση με τωρα ;
Και αφου εγιναν όλα αυτά γνωστα και αφου τα ερευνησαν ενδελεχως πως κατεληξαν στην προταση της συγχωνευσης , με ποιο προσχημα και με ποια βασιμη αιτιολογηση ;.
Ευλογα ερωτηματα που ταλανιζουν ολη την κοινοτητα των φοιτητων του τμηματος Ακτινολογιας- Ακτινοθεραπειας. Ερωτηματα που περιμενουν να γινει γνωστη η απαντηση για το αν ληφθεισαν υπ’ οψιν.
Η ιδρυση του νεου ΠΔΑ είναι μια κινηση πρωτοποριας και εξελιξης, μια κινηση όμως που αν δεν καθιερωσει το ΜΟΝΟ τμημα ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ως Α- Υ -Τ -Ο -Ν -Ο -Μ -Ο , θα είναι μια μεγιστη αποτυχια της πολιτικης που ακολουθηθηκε και εφαρμοστηκε από εσας αξιοτημε κυριε Υπουργε !. Το διακιβευμα είναι τεραστιο και οι συνεπειες θα φανουν συν το χρονω , δυστυχως σε ακρως σημαντικους τομεις για την Κοινωνια και το Κοινωνικο Κρατος , στον πολυπαθη χωρο της ΥΓΕΙΑΣ, τον ευαισθητο χωρο της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και όχι μονο… .
ΤΟΝΟΜΟ ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ.Το νέο νομοσχεδιο για το ΠΔΑ προβλεπει μεταξυ αλλων την συγχώνευση 5 τμηματων της Σχολης Επαγγελματων Υγειας και Προνοιας σε ένα υπερτμημα με ονομασια ‘’ Τμημα Βιοιατρικων Επιστημων’’ και την δημιουργια κατευθυσεων μετα από κοινο προγραμμα σπουδων 3 εξαμηνων. Απευθυνομενος στον αξιοτιμο κυριo Υπουργο. Με ποια λογικη και με ποια πραγματικα και αληθη επειχηρηματα και από ποιους λογικους ανθρωπους αποφασιστηκε να συγχωνευτουν τμηματα επαγγελματων υγειας τα οποια εκπαιδευουν εππαγελματιες οι οποιο θα στελεχωσουν στο μελλον μοναδες και τμηματα Υγειας πρωτης γραμμης και όχι μονο , προσφεροντας τις εξειδικευμενες υπηρεσιες τους ;. Πολλα τμηματα από τα 5 της συγχωνευσης διαφωνουν και εχουν μια πληθωρα επιχειρηματων και προτασεων για την διατηρηση της αυτονομιας τους. Όμως το ζητημα της συγχωνευσης του τμηματος ΑΚΤΙΝΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ είναι ζωτικης σημασιας και προκυπτουν ατειλωτα και καχυποπτα ερωτηματα για το πως αποφασιστηκε κατι τετοιο. Με ποια λογικη και σκοπο, κυριε Υπουργε, και με ποια πειστικα επειχηρηματα αποφασιζετε να συγωνευτει το τμημα ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ με αλλα ανομοια τμηματα ; . Πως είναι δυνατον να μην υπαρχει ως αυτονομο και ανεξαρτητο σε ένα Πανεπιστημιο, ένα τμημα το οποιο είναι το ΜΟΝΟ με αυτό το γνωστικο αντικειμενο σε ολοκληρη την Ελλαδα ;. Προκειτε για υπεραπλουστευση της λογικης σκεψης να θεωρειται δεδομενο πως κατι μοναδικο δεν επιδεχεται καμια προσπαθεια συμπληρωσης η αλλοιωσης γιατι πολύ απλα υπαρχει μοναδικο και ακεραιο από την φυση του . Αραγε είναι γνωστο στους κυκλους των ανθρωπων που απεφασισαν κατι τετοιο , τι αποστολη εχει αυτο το τμημα ; Τι νεους επαγγελματιες προσφερει στον πολυπαθη τομεα της Υγειας ;. Τι θεματα μειζωνος κοινωνικης σημασιας διαπραγματευται ;. Σας είναι γνωστες οι εννοιες , ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ , ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ , ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΝΕΣΗ , ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ , ΘΕΡΑΠΕΙΑ , ΑΚΤΙΝΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ , ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ , ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ και η σημασια τους ;. Ενημερωθηκαν οι αρμοδιοι οι οποιο προτειναν την συγχωνευση του μοναδικου τμηματος ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, πως Ιατροι Ακτινολογοι , Επεμβατικοι Ακτινολογοι , Ορθοπαιδικοι , Χειρουργοι , Παθολογοι-Ογκολογοι , Ακτινοθεραπευτες- Ογκολογοι , Πυρηνικοι Ιατροι , Καρδιολογοι και πανω από όλα οι ΑΣΘΕΝΕΙΣ, χρειαζονται διπλα τους ανα πασα ωρα και στιγμη τους αρτια καταρτισμενους και επιστημονικα πληρης Τεχνολογους Ακτινολογους- Ακτινοθεραπευτες ;. Ενημερωθηκαν πληρως για την πολυπλοκοτητα και το πληθος των ακτινογραφικων προβολων, για τις ιδιαιτεροτητες και την σημαντικοτητα μιας Υπολογιστης Τομογραφιας , για την δυσκολια , την πολυπαραγοντικοτητα και την επικινδυνοτητα μιας Μαγνητικης Τομογραφιας , για την ακριβεια, την αποτελεσματικοτητα και την ποιοτητα μιας Ακτινοθεραπευτικης Συνεδριας , για την ασφαλεια και την ακτινοπροστασια για ένα Σπινθηρογραφημα με γ-camera / PET -camera , για την ακεραιοτητα σε μια Αγγειογραφια, για την σημαντικοτητα μιας Μαστογραφιας ;. Πριν αποφασισουν την συγχωνευση ελαβαν πληρη ενημερωση και ηλεγξαν επακριβως , τις διδακτικες ωρες , τις νοσοκομειακες ασκησεις , την ερευνα , την αναλυση , την μελετη , την πρακτικη εξασκηση , την εξοικειωση και πολλα ακομη που απαιτουνται εντος 8 ακαδημαικων εξαμηνων ουτως ώστε να μπορουν οι φοιτητες του τμηματος ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ να επιτελουν ολες τις προαναφερθεισες εξετασεις και πολλες άλλες ακομα στην καθ’ ημερα πραξη με απολυτο επαγγελματισμο και συνεπεια ;.Εγινε γνωστο πως το τμημα εχει τον απαιτουμενο αριθμο μελων ΔΕΠ ουτως ώστε να μπορουν να διδασκουν τα απαιτουμενα μαθηματα ;. Καταληγοντας τελικα στο μοντελο της συχωνευσης του τμηματος αυτου κατανοησαν πως υψιστης σημασιας μαθηματα ειδικοτητας δεν θα εχουν τον χρονο που απαιτουν ουτως ώστε να καλυψουν στο επακρο το διδακτικο θεμα επιφεροντας επιζημιες συνεπειες ;. Επισης ότι ο τιτλος σπουδων δεν θα εχει πλεον την ιδια αναγνωρισημοτητα και το ιδιο κυρος στα 46 πανεπιστημια του εξωτερικου οπου αναγνωριζεται σημερα ;. Οι νεοι αποφοιτοι από το υπερτμημα αυτό θα εχουν την ιδια καταρτιση με τωρα ; Και αφου εγιναν όλα αυτά γνωστα και αφου τα ερευνησαν ενδελεχως πως κατεληξαν στην προταση της συγχωνευσης , με ποιο προσχημα και με ποια βασιμη αιτιολογηση ;. Ευλογα ερωτηματα που ταλανιζουν ολη την κοινοτητα των φοιτητων του τμηματος Ακτινολογιας- Ακτινοθεραπειας. Ερωτηματα που περιμενουν να γινει γνωστη η απαντηση για το αν ληφθεισαν υπ’ οψιν. Η ιδρυση του νεου ΠΔΑ είναι μια κινηση πρωτοποριας και εξελιξης, μια κινηση όμως που αν δεν καθιερωσει το ΜΟΝΟ τμημα ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ως Α- Υ -Τ -Ο -Ν -Ο -Μ -Ο , θα είναι μια μεγιστη αποτυχια της πολιτικης που ακολουθηθηκε και εφαρμοστηκε από εσας αξιοτημε κυριε Υπουργε !. Το διακιβευμα είναι τεραστιο και οι συνεπειες θα φανουν συν το χρονω , δυστυχως σε ακρως σημαντικους τομεις για την Κοινωνια και το Κοινωνικο Κρατος , στον πολυπαθη χωρο της ΥΓΕΙΑΣ, τον ευαισθητο χωρο της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και όχι μονο… .