Οι απόφοιτοι του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής έχουν αποκτήσει γνώσεις στις επιστήμες της αγωγής παιδιών προσχολικής ηλικίας όπως λέει και ο τίτλος σπουδών, οι οποίες ανήκουν στις Κοινωνικές Επιστήμες και όχι στις Επιστήμες Υγείας. Η εφαρμογή πρόληψης,διάγνωσης και θεραπείας δεν είναι στις αρμοδιότητες μας. Η δικιά μας ευθύνη είναι η αγωγή του παιδιού , άλλωστε αυτό το αποδεικνύει το πρόγραμμα σπουδών μας ( Μεθοδολογία Έρευνας Στις Επιστήμες Αγωγής, Σύγχρονες Τάσεις Στην Προσχολική Αγωγή, Κοινωνική Ψυχολογία, Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία,Αξιολόγηση Της Παιδαγωγικής Πράξης,Διαπολιτισμική Αγωγή,Συναισθηματική Ανάπτυξη,Κοινωνιολογία Της Εκπαίδευσης ). Είναι ολοφάνερο πως το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής πρέπει να ενταχθεί στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών .
Οι απόφοιτοι του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής έχουν αποκτήσει γνώσεις στις επιστήμες της αγωγής παιδιών προσχολικής ηλικίας όπως λέει και ο τίτλος σπουδών, οι οποίες ανήκουν στις Κοινωνικές Επιστήμες και όχι στις Επιστήμες Υγείας. Η εφαρμογή πρόληψης,διάγνωσης και θεραπείας δεν είναι στις αρμοδιότητες μας. Η δικιά μας ευθύνη είναι η αγωγή του παιδιού , άλλωστε αυτό το αποδεικνύει το πρόγραμμα σπουδών μας ( Μεθοδολογία Έρευνας Στις Επιστήμες Αγωγής, Σύγχρονες Τάσεις Στην Προσχολική Αγωγή, Κοινωνική Ψυχολογία, Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία,Αξιολόγηση Της Παιδαγωγικής Πράξης,Διαπολιτισμική Αγωγή,Συναισθηματική Ανάπτυξη,Κοινωνιολογία Της Εκπαίδευσης ). Είναι ολοφάνερο πως το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής πρέπει να ενταχθεί στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών .