Κε Υπουργέ
Η σημασία της προσχολικής αγωγής είναι πλέον αναγνωρισμένη και όλοι συζητάνε για το πόσο σημαντική είναι για τη μετέπειτα ακαδημαϊκή πορεία του μαθητή. Ευτυχώς έχουν ξεπεραστεί οι απόψεις περί "φύλαξης" στους παιδικούς σταθμούς διότι αυτό δεν ισχύει. Η ονομασία του τμήματος Προσχολικής Αγωγής, το πρόγραμμα σπουδών καθώς και η τετραετής του διάρκεια υποδεικνύουν τον κοινωνικό και παιδαγωγικό του χαρακτήρα όποτε η τοποθέτηση του στη σχολή επιστημών υγείας είναι άτοπη. Οι απόφοιτοι του τμήματος εργάζονται σε παιδικούς σταθμούς οι οποίοι, σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία τους (ΦΕΚ. 4249/5-12-2017) αποτελούν δομές αγωγής και διαπαιδαγώγησης των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Όλα αυτά καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι θα ήταν πιο καίριο να υπάρξει μια "Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών" όπου θα μπορούσε να ενταχθεί και το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Αυτό θα βοηθούσε και στην συζήτηση και διασφάλιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των απόφοιτων που τόσο πολύ βάλλονται. Επίσης η ένταξη του τμήματος σε σχολή υγείας ενισχύει τις φωνές που θέλοντας να χτυπήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα υποβιβάζουν τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της προσχολικής εκπαίδευσης. Η δημιουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι μια προσπάθεια για την αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήταν να σκεφτούμε τον πιο σωστό τρόπο να γίνει αυτό ώστε τα αντικείμενα των τμημάτων να ανταποκρίνονται σωστά στην αγορά εργασίας.
Κε Υπουργέ Η σημασία της προσχολικής αγωγής είναι πλέον αναγνωρισμένη και όλοι συζητάνε για το πόσο σημαντική είναι για τη μετέπειτα ακαδημαϊκή πορεία του μαθητή. Ευτυχώς έχουν ξεπεραστεί οι απόψεις περί "φύλαξης" στους παιδικούς σταθμούς διότι αυτό δεν ισχύει. Η ονομασία του τμήματος Προσχολικής Αγωγής, το πρόγραμμα σπουδών καθώς και η τετραετής του διάρκεια υποδεικνύουν τον κοινωνικό και παιδαγωγικό του χαρακτήρα όποτε η τοποθέτηση του στη σχολή επιστημών υγείας είναι άτοπη. Οι απόφοιτοι του τμήματος εργάζονται σε παιδικούς σταθμούς οι οποίοι, σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία τους (ΦΕΚ. 4249/5-12-2017) αποτελούν δομές αγωγής και διαπαιδαγώγησης των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Όλα αυτά καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι θα ήταν πιο καίριο να υπάρξει μια "Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών" όπου θα μπορούσε να ενταχθεί και το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Αυτό θα βοηθούσε και στην συζήτηση και διασφάλιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των απόφοιτων που τόσο πολύ βάλλονται. Επίσης η ένταξη του τμήματος σε σχολή υγείας ενισχύει τις φωνές που θέλοντας να χτυπήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα υποβιβάζουν τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της προσχολικής εκπαίδευσης. Η δημιουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι μια προσπάθεια για την αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θα ήταν να σκεφτούμε τον πιο σωστό τρόπο να γίνει αυτό ώστε τα αντικείμενα των τμημάτων να ανταποκρίνονται σωστά στην αγορά εργασίας.