Αρχική Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξειςΆρθρο 02 – Σχολές και ΤμήματαΣχόλιο του χρήστη φοιτητρια τμηματος ακτινολογιας-ακτινοθεραπειας | 3 Ιανουαρίου 2018, 19:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κύριε υποργέ Ως φοιτήτρια του τμήματος Ακτινολογίας-Ακτινοθεραπείας θα ήθελα να σας προτρέψω να αναθεωρήσετε την συγχώνευση μας για την δημιουργία του τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών. Αν και βρίσκομαι μόνο στο 3ο εξάμηνο των σπουδών μου η σημασία της σωστής χρήσης των γνώσεων μου στο νοσοκομείο μου έχει γίνει σαφής απο την αρχή της φοίτησης μου στο τμήμα και οι ευθύνες αυτές συνεχώς θα αυξάνονται με την περαιτέρω εξειδίκευση μας κατα την διάρκεια των σπουδών αλλά και την ενασχόληση μας όσο προχωράνε τα εξάμηνα, με την πυρηνική ιατρική και την ακτινοθεραπεία. Όπως πολύ πιθανότατα γνωρίζεται η ευθύνη μας όταν χειριζόμαστε τα μηχαμήματα αυτά είναι τεράστια, πρώτον γιατί έχουμε άμεση επαφή με τον ασθενή και δεύτερον επειδή οι ιοντίζουσα ακτινοβολία ΔΕΝ είναι παιχνίδι. Απαιτείται εξαίρετη γνώση του αντικειμένου ώστε να διασφαλιστεί το καλύτερο αποτέλεσμα για την διάγνωση ή την θεραπεία πάντα σε άμεση συνεργασία με τον ιατρό και φυσικά για την ασφάλεια του ασθενούς ή του εξεταζόμενου, την ασφάλεια την δικιά μας και όλων όσων βρίκονται στον χώρο του εργαστηρίου. Κατά την διάρκεια των σπουδών μας απο το 3ο κιόλας εξάμηνο μπαίνουμε στα νοσοκομεία ως νεαροί τεχνολόγοι για να εκπαιδευτούμε και στην πράξη. Θέλω λοιπόν κύριε υπουργέ να σας μεταφέρω τις ανησυχίες μου αλλά και των συναδέλφων μου για το μέλλον των σπουδών μας ΑΛΛΑ ΚΑΙ για το μέλλον των σπουδών των επόμενων εισακτέων της σχολής. Θα ξεκινήσω απο το γεγονός ότι στα μάτια ενός απλού πολίτη τα κοινά μαθήματα που έχουμε με τα υπόλοιπα τμήματα μπορεί να εμφανίζονται όντως σαν κοινά σημεία που δικαιολογούν την συγχώνευση, στα δικά σας μάτια, τα μάτια ενός ακαδημαϊκού οφείλεται να γνωρίζετε ότι ίδια μαθήματα δεν συμβαίνει και ίδια βαρύτητα. Είναι ποτέ δυνατόν να δώσει μια φοιτήτρια της Αισθητικής και Κοσμητολογίας ή μια φοιτήτρια της Οπτικής και Οπτομετρίας την ίδια βαρύτητα στον ανθρώπινο σκελετό με εκείνη που θα μου ζητηθεί να δωσω εγώ, στο μάθημα της Ανατομικής;Αν είναι έτσι γιατί δεν μας συγχωνεύετε καλύτερα με κάποιο τμήμα των οικονομικών μιας και κατά την διάρκεια των σπουδών μας έχουμε και κάποια ελάχιστα μαθήματα οικονομικών. Επιπλέον όπως ανέφερα και στην αρχή, απο το 3ο εξάμηνο ξεκινάμε την νοσοκομειακή μας άσκηση ή οποία είναι ΥΨΙΣΤΗΣ σημασίας για έναν μελλοντικό Τ.Α.Α. Το αντικείμενο μας οφείλει να παραμείνει ξεκάθαρο, κυρίως για να διασφαλιστεί το επίπεδο των υπηρεσιών μας.Εν έτη 2018 δεν υπάρχει ιατρικό κέντρο χωρίς ακτινολογικό εργαστήριο και οι απόφοιτοι μας είναι οι ΜΟΝΟΙ εκπαιδευμένοι και ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ για την δουλειά αυτή και έτσι θα επιθυμούσαμούσαμε να παραμείνει έτσι κύριε υπουργέ!! Απαιτούμε και παλεύουμε το τμήμα μας να μείνει αυτόνομο γιατί γνωρίζουμε στην αξία μας στον χώρο του νοσοκομείου και επίσης γνωρίζουμε την πληγή που θα δημιουργηθεί στον χώρο της υγείας με την ανεπαρκή εκπαίδευση μας και των μελλοντικών εισακτέων.Και πάνω απο όλα γνώριζουμε τις συνέπειες για τους ασθενείς και τους εξεταζόμενους οι οποίες μπορούν να είναι μέχρι και μοιραίες και όχι δεν υπάρχει ούτε ίχνος υπερβολής γιατί όπως είπα και πριν ΟΙ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!! Η συγχώνευση αύτη αποτελεί την κήδευση των ελπίδων μας για εργασία ή μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, καθώς τα δικαιώματα μας μέσα σε αυτό το υπέρ-τμήμα ΔΕΝ έχουν γίνει ΑΚΟΜΑ σαφή αλλά και την αρχή για ένα μεγάλο πλήγμα στον χώρο της υγείας το οποίο θα φανεί πολύ, πολύ αργότερα καθώς το αντικείμενο μας θα υποβαθμίζεται όλο και περισσότερο.