Χαιρετίζουμε την διαδικασία αναδιάρθρωσης / αναβάθμισης των τριτοβάθμιων Εκπ. Ιδρυμάτων και συγκεκριμένα των ΤΕΙ κι ελπίζουμε η διαδικασία αυτή να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί, δεδομένου ότι, σε πολλές περιπτώσεις, α) εξασφαλίζει την βιωσιμότητα των ιδρυμάτων και β) υπάρχει η σχετική βούληση και από τα ίδια τα ιδρύματα.
Ειδικά για την Άττικη, θεωρούμε ότι πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για το τρίτο και πιο μικρό (σε αριθμητικά μεγέθη καθηγητών και εισακτέων) ΤΕΙ, την ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρόγραμμα σπουδών των τεχνολογικών της τμημάτων (Ηλεκτρολόγων - Ηλεκτρονικών, Μηχανολόγων και Πολιτικών) είναι αντίστοιχο αυτών των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά, ενώ το Παιδαγωγικό τμήμα συνεισφέρει στον διακριτό χαρακτήρα της παράλληλης Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής εκπαίδευσης.
Υπό αυτό το πρίσμα, θεωρούμε εύλογο οσενάριο της συνένωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ στο νέο σχήμα μέσω της απορρόφησης του προσωπικού των τμημάτων στα αντίστοιχα τμήματα του ΠΔΑ και με την δυνατότητα να προσφέρεται οριζόντια (σε όσους εκ των φοιτητών του ΠΔΑ επιθυμούν) η παιδαγωγική επάρκεια.
Α. Παπαδάκης
Χαιρετίζουμε την διαδικασία αναδιάρθρωσης / αναβάθμισης των τριτοβάθμιων Εκπ. Ιδρυμάτων και συγκεκριμένα των ΤΕΙ κι ελπίζουμε η διαδικασία αυτή να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί, δεδομένου ότι, σε πολλές περιπτώσεις, α) εξασφαλίζει την βιωσιμότητα των ιδρυμάτων και β) υπάρχει η σχετική βούληση και από τα ίδια τα ιδρύματα. Ειδικά για την Άττικη, θεωρούμε ότι πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για το τρίτο και πιο μικρό (σε αριθμητικά μεγέθη καθηγητών και εισακτέων) ΤΕΙ, την ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρόγραμμα σπουδών των τεχνολογικών της τμημάτων (Ηλεκτρολόγων - Ηλεκτρονικών, Μηχανολόγων και Πολιτικών) είναι αντίστοιχο αυτών των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά, ενώ το Παιδαγωγικό τμήμα συνεισφέρει στον διακριτό χαρακτήρα της παράλληλης Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής εκπαίδευσης. Υπό αυτό το πρίσμα, θεωρούμε εύλογο οσενάριο της συνένωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ στο νέο σχήμα μέσω της απορρόφησης του προσωπικού των τμημάτων στα αντίστοιχα τμήματα του ΠΔΑ και με την δυνατότητα να προσφέρεται οριζόντια (σε όσους εκ των φοιτητών του ΠΔΑ επιθυμούν) η παιδαγωγική επάρκεια. Α. Παπαδάκης